حبیبی: جریان انحرافی خود را رقیب اصولگرایان می‌داند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: یکی از سران جریان انحراف گفته در انتخابات آینده رقیب اصولگرایان هستیم و به دنبال داشتن دو سوم کرسی‌های مجلس خواهیم بود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، محمد‌نبی حبیبی در جمع مردم بیرجند با اشاره به فعالیت‌های جریان انحراف در کشور اظهار داشت: یکی از سران جریان انحراف گفته در انتخابات آینده رقیب اصولگرایان هستیم و به دنبال داشتن دو سوم کرسی‌های مجلس خواهیم بود.
وی ادامه داد: البته گفتن این مسائل مهم یک سال قبل از انتخابات نشانه ناپختگی آنان بوده، اما سؤال این است که این آقا و رئیس او چقدر عده دارند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: عده این‌ها اعضای ستادهای احمدی‌نژاد هستند و سؤال این است که آیا اعضای ستادهای احمدی‌نژاد در مقابل اصولگرایی هستند، که پاسخ منفی است و باید گفت اکثریت قریب به اتفاق نیروهایی ستادهای احمدی‌نژاد هم خون و همفکر ما هستند.
حبیبی تاکید کرد: با طراحی شیطانی جریان انحرافی می‌خواستند اعضای ستادهای انتخاباتی را مقابل اصولگرایان قرار دهند که نگرفتند و برای همین در اهداف خود ناکام ماندند.
وی افزود: برای اینکه در دام جریان انحرافی نیفتیم باید حساب اعضای ستاد احمدی‌نژاد را از جریان انحرافی جدا کنیم.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه بنده خودم 20 استان رفتم و حمایت از احمدی‌نژاد کردم، گفت: نباید به نیروهای انقلاب اجازه داد از بدنه جدا شوند.
حبیبی در زمینه اینکه گفته و پایداری مقابل هم هستند، افزود: یکی از تدابیر خوب آقای مصباح همین بود که افرادی که جریان انحراف آنان از دولت خارج کرده بود را سازماندهی کردند.
وی اضافه کرد: با این تحلیل جبهه پایداری را مقابل جبهه متحد نمی‌دانیم بلکه نظراتی دارند و برای ما قابل احترام است.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از نام‌نویسی 700 کاندید برای انتخابات مجلس بر اساس گفته یکی از اصلاح‌طلبان خبر داد و گفت: علاوه بر اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی جریان انحراف هم فعال است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.