برای آسفالت راه‌های اصفهان با قیر پلیمری آسفالت

پیمانکاران باید تا پایان سال مشخص شوند

مدیرکل راه و ترابری استان اصفهان با بیان اینکه از این به بعد تمامی راه‌های استان اصفهان با قیر پلیمری آسفالت می‌شود، گفت: ادارات راه و ترابری شهرستان‌ها موظفند تا قبل از آغاز سال جدید پیمانکاران مربوطه باید مشخص شوند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان اصفهان، هوشنگ عشایری اظهار داشت: امروزه نگاه‌ها به سمت مهندسی ارزش است و با توجه به اهمیت بهره‌وری مهندسی، ارزش در پروژه‌های راهسازی و راهداری باید با مهندسان مشاوری که در این زمینه تخصص دارند وارد مذاکره شد و بر روی اجرای تمامی پروژه‌هایی که حداکثر 10درصد پیشرفت فیزیکی دارند به صورت کاربردی و علمی در این راستا مطالعه شود.
وی نگهداری رویه راه‌ها را از مهم‌ترین وظایف اداره کل دانست و گفت: از این به بعد تمامی راه‌های استان اصفهان با قیر پلیمری آسفالت می‌شود و ادارات راه و ترابری شهرستان‌ها نیز موظفند تا قبل از آغاز سال جدید نسبت به مشخص نمودن پیمانکاران مربوطه اقدام کنند.
مدیرکل راه و ترابری استان اصفهان با اشاره به مشکلات موجود در وضعیت قیر تصریح کرد: امیدواریم در سیاست‌های جدید وزارت راه و شهرسازی در این خصوص اقدامی مهم صورت گیرد.
وی با تاکید بر استمرار فرآیند راهداری زمستانی، هوشیاری و آمادگی کامل در جاده‌های مواصلاتی و کوهستانی بیان داشت: همیشه و هر لحظه به خصوص در هنگام بارش‌ها در خدمت رسانی به مردم و استفاده‌کنندگان از راه‌های استان باید آماده باشید.
عشایری با توجه به هزینه بالای گاردریل و تحریم‌های اخیر افزود: در مورد استفاده از نیوجرسی با استفاده از شیوه‌های نوین به جای گاردریل به عنوان جداکننده در طول بزرگراه‌ها تاکید داریم./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.