عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان:

نامزدهای جبهه اصولگرایان در هیچ استانی مشخص نشده است

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گفت: در بین اصولگرایان شاهد تعدد نامزد هستیم چرا که تعداد زیادی ثبت‌نام کرده‌اند و برای اینکه ما به نامزد واحدی برسیم ساز و کاری را تعریف کردیم که مقدمات آن تعیین شده ولی ما در هیچ استانی وارد مرحله تعیین نامزد نشدیم.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، حسین فدایی در جمع خبرنگاران بیرجند اظهار داشت: بر خلاف ذهنیت برخی از افراد، جریان انحرافی نامزد ندارد بلکه سیاست آنها این بوده که تابلوی علنی و رسمی خود را قبل از تایید صلاحیت‌ها مطرح نکنند بلکه افراد ناشناخته یا افرادی که سفید هستند را وارد جریان انتخابات کنند.

وی ادامه داد: در بین اصولگرایان هم ما شاهد تعدد نامزد هستیم چرا که تعداد زیادی ثبت‌نام کرده‌اند و برای اینکه ما به نامزد واحدی برسیم ساز و کاری را تعریف کردیم که مقدمات آن تعیین شده ولی ما در هیچ استانی وارد مرحله تعیین نامزد نشدیم.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرد:‌ تعیین نامزدهای مورد تأیید این مجموعه نیاز به مقدماتی دارد که باید انجام شود از جمله شکل دادن به ستادهای انتخاباتی و توجیه نیروها که با چه ساز و کاری می‌توانند به نامزد مورد نظر برسند.
فدایی ادامه داد: اگر فردی در جایی موضع گرفته و گفته است که من عضو جبهه متحد اصولگرایان هستم این تصور خودش بوده و جبهه اصولگرایان تاکنون نسبت به هیچ فردی به جمع‌بندی نرسیده است.
وی در پاسخ به این سؤال که نظر شما در مورد جبهه پایداری چیست، تصریح کرد:‌ سیاست ما این بوده که با تمام ظرفیت‌هایی که در حوزه اصولگرایی مطرح است تعامل مثبت داشته باشیم و در جبهه پایداری و جریانات مختلف اصولگرا وقتی که ساز و کار جبهه متحد را بپذیرند باید لیست واحدی شکل بگیرد.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به اهداف جریان انحرافی از حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: برخی از عناصر جریان انحرافی از مدت‌ها قبل در یک مصاحبه هدف از حضور در انتخابات را تصدی دو سوم کرسی‌های مجلس عنوان کرده بودند.
فدایی ادامه داد: ولی بعد تصمیم گرفتند که ابراز نکنند تا دیدگاه‌ها و سیاست خود را در اجرا و عمل ‌اعمال کنند.
وی تصریح کرد: ما تاکنون هیچ کسی را به عنوان نامزد جبهه متحد انتخاب نکرده‌ایم و مطلب دیگر اینکه خط قرمز نامزدهای جبهه اصولگرایی‌ها روی سه نقطه است که باید نامزد جبهه اصولگرایان ضد فتنه، ضد انحراف و ضد فساد باشد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.