نتايج آزمون وکلاي سال 90 منتشر شد

نتايج آزمون وکلاي سال 90، امروز بر روي خروجي سايت سازمان سنجش قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقي- قضايي باشگاه خبرنگاران، نتايج آزمون کانون وکلاي مرکز و اتحاديه کانون وکلاي سراسر کشور امروز بر خروجي سايت سازمان سنجش قرار گرفت.

مندني پور، رئيس اتحاديه کانون هاي وکلاي سراسر کشور، در رابطه با اعتراضات صورت گرفته بر سئوالات آزمون وکلا، گفت:‌ پنج شنبه سي ام آذر سال جاري از طراحان سئوال در سراسر کشور دعوت شد، تا بار ديگر سئوالات طرح شده را مورد بررسي قرار دهند که در اين راستا چهار سئوال که دو سئوال آن اشتباه تايپي داشت و يک سئوال ديگر که هنوز از سوي دستگاه قضا در روزنامه رسمي منتشر نشده بود، سرشکن و امتياز آن در ميان سئوالات ديگر آزمون وکلا پخش شد تا در اين زمينه حقي از کسي ضايع نشود.

وي در ادامه افزود: سر و صداي بيش از اندازه اي که براي آزمون کانون وکلا از سوي برخي از داوطلبين شده است، از پيش‌طراحي شده بود، چرا که اتحاديه کانون وکلا فقط طراح سئوال بوده و مجري برگزاري آزمون، سازمان سنجش بوده است و بررسي مجدد سئوالات باعث شد که نتايج آزمون با تاخير اعلام شود.

رئيس اتحاديه کانون وکلا، برگزاري آزمون سال 90 را يکي از برگزاري هاي خوب کانون وکلا در طول اين چند دهه دانست و گفت:‌ اين اطمينان را به همه مي دهم که آزمون وکلاي سال 90 يکي از باارزش ترين آزمون هاي اين چند دهه بوده است./س2


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار