شمسایی:

خداحافظی ام بعد از جام جهانی شایعه است

کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: صحبت هایی مبنی بر کناره گیری ام از تیم ملی صحت نداشته و تا جام جهانی بعدی می خواهم بازی کنم .

وحید شمسایی از جام جهانی 2008 مسائل مختلفی را در رابطه با زمان خداحافظی اش از تیم ملی و فوتسال بیان کرده بود، ولی در مصاحبه اش با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اعلام کرد که حداقل تا 40 سالگی قصد خداحافظی از فوتسال را ندارد! شمسایی در این مورد به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:" در تیم ملی شرایط بسیار خوبی دارم. هرروز با جدیت صبح و بعد از ظهر تمرین می کنم و برای مسابقات پیش رو در سال 91 کاملا آمادگی روحی و روانی دارم."

شمسایی در خصوص خداحافظی اش از تیم ملی خاطرنشان کرد:" خبر خدحافظی من شایعه است. من 36 سال سن دارم . خوب زندگی کرده و تمرین می کنم. آمادگی بدنی بالایی دارم و دلیلی ندارد در اوج توانایی بدنی به خاطر سنم خداحافظی کنم. من با توجه به شرایط خوبم حداقل تا جام جهانی آینده قصد خداحافظی از فوتسال را ندارم.

کاپیتان تیم ملی در خصوص تبانی گیتی پسند گفت :" من 13 سال از اولین دوره در لیگ فوتسال حضور داشتم و بحث تبانی هر سال به گونه ای مطرح شده و بار اول نیست که داستان آن به برنامه 90 کشیده می شود . در سالهای قبل برای بازی تیم هایی مانند تام ایران خودرو و شهید منصوری هم درگیر این داستان ها بوده اند.

متاسفانه امسال این بحث به گیتی پسند کشیده شده و افرادی که هیچ اطلاعاتی قطعی ندارند تهمت هایی به تیم ما زده اند. مسلما در این زمینه تیم ما متضرر نخواهد شد . از حسن زاده می خواهم که هرچه سریع تر رای تبانی را به ما اعلام کند تا این داستان و تخریب چهره گیتی پسند تمام شود.."/مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.