تبریز/

تشكيل كميته ويژه براي تدوين سازوكارهاي مناسب جهت حمايت عملي از توليدات داخلي

مسئول بسيج اساتيد دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهر از تشكيل كميته اي ويژه براي تدوين سازوكارهاي مناسب جهت حمايت عملي از توليدات داخلي خبر داد.

ديني درگفتگوباخبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز، گفت: فرهنگ حمايت از توليدات داخلي را با نهادينه كردن آن در جامعه به يك فرهنگ همگاني تبديل نمائيم.

اين استاد بااشاره به توانمنديهاي دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهر در حوزه علمي پژوهشي و كارآفريني همكاري و ارائه طرحهاي مختلف پژوهشي، تحقيقاتي را در جهت ارتقاء كمي و كيفي محصولات توليدي و ارتباط مناسب بين صنعت و جامعه را در كيفيت بخشي و بومي سازي صنايع مورد نياز كشورمان را با بهره مندي از تجربيات اساتيد دانشگاهي و مشاركت مديران صنعت بسيار تأثيرگذار عنوان كرد.

وي گفت: امروز دشمن با فرافكني و تهديد و تحريم سعي در اعمال فشار درابعاد مختلف بخصوص حوزه معيشت و اقتصادي جامعه دارند كه بايد با تعامل، همفكري و استفاده از تجربيات كارشناسان صنعت و دانشگاه گامهاي عملي براي عملياتي كردن فرمايشات مقام معظم رهبري برداريم و توطئه دشمنان را يكي پس از ديگري خنثي نمائيم.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهر نيز دراین گفتگو با استقبال از طرح ابتكاري بسيج اساتيد اين دانشگاه تشكيل اين كميته را اولين گام مناسب در لبيك به فرمايشات مقام معظم رهبري ذكر كرد و افزود: انقلاب اسلامي ايران در طول حيات پربركت خود در مقاطع مختلف مورد هجمه هاي مختلف دشمنان نظام و انقلاب بوده و الحمداله در تمامي آنها نيز با پشتيباني مردم و رهبري انديشمندانه مقام معظم رهبري و حضرت امام(ره) سربلند بيرون آمده و امروز نيز با وجود تهديدها و تحريم هاي دول استكباري با همتي بلند و عزم و اراده قوي تحريمهاي موجود، ايجاد فرصتهاي جديد براي تلاش بيشتر و رشد و تعالي كشور خواهد شد و عزم ملت ايران را براي رسيدن به خودكفايي بيشتر خواهد كرد.

رضايي بسيج اساتيد را يكي از نهادهاي مقدس در حوزه آموزش عالي ذكر كرد و آمادگي اين دانشگاه را براي همكاري مشترك بسيج اساتيد و هسته علمي و پژوهشي دانشگاه اعلام كرد و افزود: در تحقق شعار سال جديد همه مجموعه دانشگاه همكاري و همراهي براي ايجاد فرصتهاي جديد در راستاي حمايت از توليدات ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني هستند. /س

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.