معاون امور شهری و فضای سبز منطقه یک:

نمازخانه های جدید در بوستانهای شمال تهران احداث شد

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه یک گفت: با هدف فراهم كردن تسهیلات مناسب برای شهروندان جهت انجام فرایض دینی، بوستانهای شمال تهران به نمازخانه های جدید در سال جاری مجهز شد.


مجیدنوربخش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: اهمیت نماز و اشاعه فرهنگ نماز خواندن در بین آماده جامعه به خصوص نسل جدید از جمله برنامه هایی است که مدیریت شهری برای اجرای آن اهتمام نموده است.

وی افزود: برای ترویج فرهنگ نمازخوانی علاوه بر مساجد و حسینیه ها درداخل بوستانها نیز نمازخانه هایی دایر شده تا نمازگزاران بتوانند علاوه بر گذراندن اوقات فراغت به راحتی به خواندن نماز اقدام كنند.

نوربخش تصریح کرد: 10 بوستان زیتون، یاس، مریم، فردوس، بلوط، بهشت، خورشید، مهران، رویان و نرگس از جمله بوستانهای واقع شده در ارتفاعات شمال تهران هستند که برای تکمیل تجهیزات و رفاه حال مراجعان و نمازگزاران درهد یک از آنها نمازخانه ای به مساحت 30 متر مربع احداث شده که مجموعه مساحت آنها 300 متر مربع است.

وی بیان کرد: علاوه بر اقدامات یاد شده تجهیز بوستانها به سرویسهای بهداشتی از دیگر فعالیتهای اجرا شده است که توسط اداره فضای سبز منطقه بیش از 25 چشمه سرویس بهداشتی در 5 بوستان واقع در ارتفاعات شهرک شهید محلاتی احداث شده است./ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار