استفاده از اجاق گاز، مرگ شهروند جوان را رقم زد

توجه نکردن به هشدارهای ایمنی و استفاده غیراصولی و ناایمن از اجاق گاز پیک نیکی برای گرم کردن درون خودرو منجر به مرگ یک شهروند جوان شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به‌ نقل از آتش‌نشانی تهران، توجه نکردن به هشدارهای ایمنی و استفاده غیراصولی و ناایمن از اجاق گاز پیک نیکی برای گرم کردن درون خودرو منجر به مرگ یک شهروند جوان شد.
این جوان 24 ساله که برای گرم کردن اتاق کامیونت اجاق گاز پیک نیکی روشن کرده بود به دلیل استنشاق گاز منواکسید کربن جانش را از دست داد.
با اعلام رخداد این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله گروه نجات 2 را ساعت 11:45 دقیقه دیروز به محل حادثه در مسیر جنوب به شمال خیابان فداییان اسلام، روبه‌روی بانک ملی اعزام کرد.
کریم شمشیری افسر آماده منطقه 2 عملیات آتش نشانی تهران گفت: این شخص که شاگرد راننده خودرو بود هنگام خوابیدن در اتاق خودرو اجاق گاز را برای گرم شدن روشن و شیشه خودرو را نیز کاملا بسته بود.
وی افزود: آتش نشانان با شکستن شیشه خودرو پیکر بی جان این جوان را از اتاق خودرو بیرون آوردند و امدادگران اورژانس با انجام معاینات لازم مرگ وی را تایید کردند.
وی همچنین استفاده نابجا و ناایمن از اجاق گاز روشن و بستن کامل شیشه های خودرو را که باعث ایجاد گاز سمی منواکسید کربن شده بود علت رخداد این حادثه اعلام کرد. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.