ارومیه/

مسكن مهر از طرح های نمونه دولت عدالت محور

معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: مسكن مهر یكی از طرح های مهم و نمونه دولت عدالت محور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، سید 'جواد محمودی'، در نشست اعضای شورای مسكن بوكان افزود: اجرای این طرح علاوه بر اشتغالزایی موجب توسعه، عمران و آبادانی می شود.

وی با اشاره به مشكلات واحدهای مسكن مهر در بوكان اظهار داشت: مشكل اصلی این واحدها مربوط به محوطه سازی، خیابان ها و طرح تفصیلی است كه با تكمیل زیرساخت ها اعتبارات لازم نیز اختصاص می یابد.

محمودی تاكید كرد: مسوولان شركت های خدمات رسان و شهرداری باید با همكاری یكدیگر مشكلات و نواقص موجود را برطرف كنند تا در آینده نزدیك از واحدهای مزبور بهره برداری شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: واحدهای مسكن مهر در شهرستان ها زمانی به بهره برداری می رسند كه از هیچ بابتی مشكل نداشته باشند و صاحبان این واحدها بتوانند بدون هیچ گونه دغدغه ای در آنها ساكن شوند.

فرماندار بوكان نیز گفت: 588واحد مسكن مهر در این شهرستان با 90درصد پیشرفت فیزیكی به زودی به بهره برداری می رسد.

'حسن عباسی'، یادآوری كرد: هم اینك 19تعاونی مسكن مهر در بوكان فعالیت می كنند كه واحدهای در دست ساخت آنها حدود 60درصد پیشرفت فیزیكی دارند.

مدیركل مسكن و شهرسازی آذربایجان غربی هم گفت: اجرای طرح مسكن مهر به عنوان یكی از اقدام های عظیم و اساسی دولت های نهم و دهم اگر چه در آغاز طرحی بلند پروازانه و غیر ممكن به نظر می رسید اما با پیگیری و جدیت دولت خدمتگزار و مجموعه مدیران استانی و شهرستانی ممكن شد.

'خلیل محبت خواه' افزود: در آذربایجان غربی و سایر استان ها و شهرستان هایی كه تعداد واحدهای مسكن مهر آنها بیش از یك هزار واحد باشد این طرح با حضور رییس جمهوری به بهره برداری می رسد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.