فارس/

پذیرش مقاله از دانشگاه کازرون در کنفرانس بین‌المللی برق

مدیر روابط عمومی دانشگاه کازرون گفت: مقاله مشترک محسن شعبانیان استاد دانشگاه کازرون و محسن منتظری استاد دانشگاه صنعتی آب و برق تهران در کنفرانس بین‌المللی برق پذیرفته شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ابراهیم آروند با اشاره به اینکه این مقاله با عنوان آشکارسازی و تشخیص عیب واحدهای گازی نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون با استفاده از شبکه های عصبی - فازی در ژورنال بین‌المللی control automation and systems به چاپ رسیده است، افزود: با توجه به بروز عیب در واحد گازی میتسوبیشی نیروگاه کازرون و تحمیل هزینه‌های بسیار سنگین تعمیر برخی قسمت‌های آن، تشخیص عیب این واحدها در این مقاله مد نظر قرار گرفت که این مقاله نتیجه تلاشی دو ساله در قالب طرحی پژوهشی است که در دانشگاه کازرون به تصویب و با همکاری نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون به ثمر رسید.
آروند اضافه کرد: نتایج اولیه این پژوهش در سال گذشته در قالب مقاله در کنفرانس بین‌المللی برق ایران ارائه و مورد پذیرش داوران واقع شد.
وی بیان کرد: این مقاله به طراحی روشی مبتنی بر شبکه‌های عصبی فازی برای آشکارسازی و تشخیص سریع عیب سیستم غیرخطی توربین گاز به منظور حفاظت از آن در برابر پیشرفت عیب سیستم می‌پردازد.
آروند ابراز داشت: محسن شعبانیان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی برق کنترل است و سابقه همکاری در صنایع دفاعی (گروه صنایع شهید همت) و صنایع نیروگاهی (گروه صنعتی مپنا) را دارد.
وی ادامه داد: شعبانیان از سال 88 با این دانشگاه همکاری می‌کند و همکاری با گروه رباتیک این دانشگاه و کسب چند مقام کشوری و منطقه‌ای در این زمینه از جمله فعالیت‌های دیگر وی در این مدت است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.