يک کارشناس سياست خارجي :

با يهودي شدن قدس شريف شكست رژيم صهيونيستي حتمي است

يك كارشناس سياست خارجي گفت: يهودي شدن قدس شريف ، اعتراضات جدي ملت هاي منطقه را بر انگيخته و شكست رژيم صهيونيستي را حتمي مي كند.

سعيد موسوي در گفتگو با خبرنگار حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اعلام مسئولان رژيم صهيونيستي مبني بر ضرورت يهودي سازي قدس شريف گفت: بي ترديد اين تحرک جديد رژيم صهيونيستي، ادامه سياست اشغالگري و نژادپرستي اين رژيم است که برخلاف تمامي کنوانسيون هاي بين المللي به عنوان نقض آشکار حقوق يک ملت تحت اشغال و اهانت آشکار به مقدسات اديان الهي بوده که امنيت منطقه و جهان را به مخاطره خواهد انداخت.

وي در ادامه تصريح کرد: نگاهي به تاريخ فلسطين نشان مي دهد رژيم صهيونيستي بر مبناي خوي تجاوزگري خود همواره تلاش مي كند از هر فرصتي براي توسعه طلبي و تحميل سياست هاي غيرانساني خويش بر ملت مظلوم فلسطين استفاده كند.

اين کارشناس مسائل سياست خارجي با توجه به واکنش جمهوري اسلامي ايران به تجاوز جديد رژيم صهيونيستي خاطرنشان کرد: جمهوري اسلامي ايران براساس سياست اصولي ومنطقي خود ، يهودي سازي قدس شريف را محكوم كرده و رژيم صهيونيستي را ابزاري جهت اختلاف پراكني آمريكا و غرب در منطقه مي داند.


وي افزود:حملات مستمر رژيم صهيونيستي به اماكن مقدس فلسطينيان و سكوت مجامع بين المللي منجر به گسترش جنايات و تجاوزات اين رژيم غاصب در منطقه شده است كه  قطعا مسلمانان منطقه با وحدت و هم دلي اجازه فتنه گري به اين رژيم اشغالگر را نخواهند داد و با تمام قوا در مقابل آن ايستادگي مي كنند./پ2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار