معاون اداره کل آموزش وپرورش سیستان و بلوچستان:

دیدگاه جدید مشاوره دیدگاه جامعه رشدی است

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: دیدگاه جدید مشاوره در مدارس دیدگاه جامعه رشدی است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی آموزش‌و پرورش سیستان و بلوچستان، محمدخاشی در نخستین جلسه کارگاه آموزشی سامانه الکترونیکی در اردوگاه فاطمه‌الزهرا زاهدان اظهار داشت: در دیدگاه جامعه رشدی، دیدگاه مشاوره به عنوان درمان نیست بلکه مشاوره برای رشد و بالابردن جایگاه دانش‌آموزان درجامعه وآموزش به کارگرفته می‌شود.
وی گفت: یکی از ارکان طرح تحول درآموزش‌وپرورش، هوشمندسازی مدارس است که طی یک برنامه زمان‌بندی و تعریف شده از سوی وزارت متبوع تا پنج سال آینده صددرصد مدارس باید هوشمند می‌شود.
وی افزود: نخستین جلسه کارگاه آموزشی سامانه الکترونیکی با عنوان مشاورمدرسه با حضور 70نفر از کارشناسان مشاوره و فناوری ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان از امروز به مدت دو روز در اردوگاه فاطمه‌الزهرا(س) در حال برگزاری است.
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش سیستان و بلوچستان نیز در گردهمایی مسئولان گزینش اداره آموزش و آموزش و پرورش اظهار داشت: جایگاه گزینش،جایگاه معنوی و مقدسی است که افراد با توجه به باورهای دینی و مذهبی خود برآن همت گذاشته‌اند.
علیرضا ارجمندی از همکاران حوزه گزینش به عنوان معدن‌شناسانی نام برد که گوهر وجودی افراد را شناسایی می‌کنند.
وی گفت: همکاران فعال در این حوزه باید تمامی جوانب را باتوجه به الگوهای موردنظر به‌کارگرفته و از خود اظهاری غیراصولی پرهیز کنند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.