یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فتنه گران با قطعيت از مشاركت بالاي مردم، از حالا انگاره‌ تقلب را به بازار آورده‌اند

يك كارشناس سياسي با اشاره به پيش‌داوري فتنه‌گران نسبت به انتخابات آينده، مشکل اصلی این گروه را حضور حداکثری مردم دانست و گفت:‌با توجه به اينكه فيلتر‌هاي قانوني مانع حضور فتنه‌گران خواهد شد؛ لذا آنان بدنه اجتماعي خود را از دست داده و درصدند تا از كانال اسم رمز تقلب سلامت انتخابات را مخدوش کنند.

حجت‌الاسلام کمیل باقرزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه جريان ريشه‌اي فتنه تنها در ظاهر تاكيد بر نقش مردم دارد، گفت: اين جريان در باطن به نقش مردم در حاكميت اعتقادي ندارد و با مخالفت نسبت به بعد ديني و اسلامي نظام به دنبال ديكتاتوري مدرن و سازماندهي آراء مردم به نفع خود است.
وی به برملاشدن سناريو‌هاي گذشته آنان در نزد مردم اشاره و تصريح كرد:‌ فرصت حضور در انتخابات براي این گروه از دست رفته؛ چرا كه فيلتر‌هاي قانوني كشور مانع حضورشان در نظام خواهد شد؛ لذا مقرر مي‌كنند از كانال اسم رمز تقلب، توان زير سوال بردن سلامت انتخابات را خواهند داشت.
حجت‌الاسلام باقرزاده با تاكيد بر پيش‌داوري اين گروه نسبت به انتخابات آتی، خاطر نشان كرد: مشكل اصلي اين فتنه گران حضور مردم در صحنه است؛ چرا كه باور دارند مردم در طول 32 سال در انتخابات حضور حداكثري داشته‌اند؛ لذا با پيش داوري‌هاي زود هنگام به دنبال تضعيف مشاركت حداكثري مردم هستند.
اين كارشناس مسائل سياسي،با اشاره به ادعای یک اصلاح طلب خارج نشین که حضور حداکثری مردم را به تقلب در انتخابات تعبیر می کند، تصريح كرد:‌ راهبرد جديد فتنه‌گران تلاش برای كاهش مشاركت عمومي است؛ چرا كه با قطعيت از مشاركت بالاي مردم از دو ماه قبل انگاره‌ تقلب را به بازار آورده‌اند.
وي در پايان اظهارات خود با تاكيد بر اعتماد مردم به نظام، گفت: مردم كشورمان، با اعتماد به نظام جمهوري اسلامي ايران، فرافكني‌هاي خارج نشينان و فتنه‌گران را خنثي خواهند ساخت./ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار