برقراری امنیت محله محور در مناطق حاشیه نشین البرز؛

اولین همایش ملی حاشیه نشینی، نظم امنیت در استان البرز برگزار شد

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: حاشیه نشینی به طور طبیعی در تمامی جوامع انسانی وجود و با برگزاری این همایش می خواهیم به چیستی و چرایی حاشیه نشینی بپردازیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سردار علی رضا اکبر شاهی در همایش ملی حاشیه نشینی نظم و امنیت که امروز در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، افزود: حاشینه نشینی به طور معمول در تمامی جوامع انسانی وجود دارد و فقط مختص شهرستان البرز نیست .

وی با اشاره به اینکه هدف از مطالعه بر روی پدیده حاشیه نشینی این است که در ابتدا تحولات حاشیه نشینی را رصد شود خاطر نشان کرد: تا آنجا که در توان ما بود از رشد این پدیده جلوگیری کرده ایم و تلاش شد تا حاشیه نشین ها را به متن نظام اجتماعی نزدیک کنیم.
وی با تاکید بر اینکه با مشکلات استان البرز آشناست گفت: با پیشنهاد استاندارد و فرماندهی نیروی انتظامی خواستار برگزاری همایش حاشیه نشینی و نظام امنیت در استان البرز شده ایم و این نشان دهد این نیست که حاشیه نشینی در البرز خیلی زیاد است فقط این استفاده را برای بررسی و تحقیق در مورد این موضوع انتخاب کرده ایم.
وی خاطر نشان کرد: امروز حاشیه نشینی به عنوان یک پدیده موجب دغدغه بسیاری از جامعه شناسان شده به خصوص در کشورهای در حال توسعه که بیشتر از کشورهای توسعه یافته این معضل ایجاد می شود./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار