محکویت میلیاردی قاچاق سیگار

مدیر تعزیرات حکومتی کشور گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان مراغه طی بازرسی های خود از یک منزل مسکونی مقادیری کالای قاچاق شامل انواع سیگار تنباکو خارجی کشف و پرونده ای در این رابطه تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سرابیان افزود: با اعلام شکایت اداره دخانیات مراغه پرونده فوق پس از طی مراحل قانونی جهت رسیدگی و اعمال قانون به شعب ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی میانه ارجاع، شعبه یاد شده با توجه به شواهد و قرائن موجود در پرونده متخلفین را علاوه بر ضبط کالای کشف شده به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.
*بازدید از واحدهای صنفی در مازندران
وی اذعان کرد: در چارچوب سیاست های سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اجرای مطلوب قانونی هدفمندی یارانه ها گشت مشترکی با همکاری نمایندگان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت معدن و تجارت سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در چند مرحله در سطح شهرستان های استان مازنداران برگزار که در این بازرسی ها از 81 واحد صنفی بازدید و ضمن ارائه تذکرات لازم برای 19 واحدهای متخلف پرونده تخلفاتی تشکیل و جهت رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.
*محکومیت 2 نمایندگی خودرو
سرابیان بیان کرد: با اعلام شکایت شکات خصوصی و گزارش بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت مبنی بر گران فروشی و تحویل خودرو و معیوب توسط 2 نمایندگی خودرو در استان گیلان پس از تنظیم صورت جلسه موضوع در شعب تعزیرات حکومتی مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت پس از انجام تحقیقات لازم و سیر مراحل قانونی تخلف انتسابی را محرز تشخیص و متخلفان علاوه بر الزام به تعویض خودرو معیوب به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.
*بازدید از واحد عرضه و فروش آهن آلات
در چارچوب سیاست های سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اجرای مطلوب قانونی هدفمندی یارانه ها گشت مشترکی با همکاری نمایندگان تعزیرات حکومتی و اداره صنعت و تجارت در جهت کنترل و نظارت بر بازار آهن آلات در سطح شهرستان برگزار که در این بازرسی ها از واحد صنفی عرضه فروش آهن آلات بازدید و ضمن ارائه تذکرات لازم برای واحدهای متخلف به دلیل گران فروشی پرونده تخلفاتی تشکیل و جهت رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد. /ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار