ذوالنور:

کسانی که از زیر چتر ولایت خارج شدند در مسیر فتنه و انحراف افتادند

حجت‌الاسلام ذوالنور گفت: سقوط به دره فتنه محصول بی‌بصیرتی است و آنهایی که از زیر چتر انقلاب و ولایت خارج شدند، در مسیر حلقه انحرافی و دره غبارآلود فتنه گرفتار شدند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام ذوالنور در همایش بزرگ روحانیون بسیجی با عنوان پرچمداران ولایت در سالن اجتماعات شهدای سپاه عاشورا با اشاره به حوادث و فراز و فرودهای تاریخ سیاسی اسلام، اظهار کرد: عوامل متعددی در شکل‌گیری این تاریخ و مصائب و مشکلات پیش روی ائمه بزرگوار علیهم‌السلام نقش داشته‌اند که یکی از مهم‌ترین آنها عدم بصیرت عده‌ای از خواص در شناخت جایگاه ولایت در زمان‌های مختلف بوده است.
وی افزود: دشمنان اسلام همیشه تلاش کرده‌اند، فکر استغنا در تبعیت از ولایت و رهبری را که یکی از مهم‌ترین عوامل پیدایش فتنه است به خواص القا کنند، که در این مسیر مه آلود، داشتن ضمیری روشن و چشم‌های بصیر نجات دهنده است.
ذوالنور در بخش دیگری از سخنان خود با اذعان به این مطلب که سقوط به دره فتنه محصول بی‌بصیرتی است، تصریح کرد: آنهایی که از زیر چتر انقلاب و ولایت خارج شدند نتوانستند به اهمیت و قداست انقلاب و قدرت رهبری داهیانه ولی‌امر مسلمین پی ببرند و به همین دلیل در مسیر حلقه انحرافی و دره غبارآلود فتنه گرفتار شدند.
وی در تبیین جایگاه ویژه روحانیون در روشنگری جامعه افزود: رسالت بزرگ روحانیون بسیجی روشنگری است و در این زمینه بایستی مطالعه، همت، جدیت و حوصله مضاعف داشته باشند که برای کسوت سربازی ولایت داشتن چنین مشخصه‌هایی لازم است.
ذوالنور در پایان این همایش ورود به گفتمان حمایت و تبعیت از ولایت را شاخصه و معیار اصلی ماندن در جبهه انقلاب عنوان کرد و گفت: دشمنان نظام و انقلاب با ترفندهای گوناگون درصدد ایجاد چندصدایی در کشور هستند که این هرگز با وجود فرزندان ولایت‌مدار انقلاب و در راس آنان مقام عظمای ولایت امکان‌پذیر نخواهد بود./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.