علي رضا سجاد پور:

ارتقاي تشكيلات سازماني ما را وارد دنياي تازه اي از ارتباط مي‌كند

با توجه به تاسيس سازمان سينمايي، ارتباط اصناف مختلف با سينماي كشور وارد دنياي تازه اي مي‌شود.

علي رضا سجاد پور،مديركل نظارت و ارزشيابي وزارت فرهنگ ارشاد اسلامي،در گفتگو با خبرنگار بخش سينما باشگاه خبرنگاران گفت: جشنواره فيلم "عمار"،جشنواره جواني است كه بعد از حوادث مربوط به فتنه ي سال 88 به عنوان يك جشنواره مردمي و متكي به آثار و  محصولات هنري مردم برگزار شد.
وي افزود:جشنواره فيلم "عمار" به دليل مردمي بودنش قابل تحسين است.در اين جشنواره استعدادهاي گمنام آثار خود را در شاخه هاي مختلف،مستند كوتاه، بلند،انيميشن،داستاني ... عرضه كرده اند.
سجاد پور بيان كرد: امسال دومين دوره ي جشنواره فيلم "عمار" را در شاخه هاي متعدد در تنوع داشتيم و به عنوان جشنواره ي دو ساله رشد قابل توجهي داشته و محصولات خوبي را عرضه كرده است.
وي ادامه داد:آثار برگزيده جشنواره فيلم "عمار" قابل تقدير و تحسين است و به خصوص در بخش انيميشن عناصر قابل توجهي داشتيم
و مسئولين و دبير جشنواره و بقيه ي همكاران براي اين جشنواره زحمات خالصانه اي كشيدند.
سجادپور عنوان كرد:موضوعات جشنواره فيلم "عمار" موضوعات قابل ملاحظه اي كه به صورت صريح،كامل و شفاف؛اصول اركاني نظام جمهوري اسلامي ايران را پوشش مي‌دهد.
وي افزود:هرچند جشنواره هاي كليدي ديگري مانند جشنواره سينماي جوان،مستند و به خصوص جشنواره فيلم فجر كه با تمام قوا و دقت به موضوعات بصيرت،بيداري اسلامي و امثال آن پرداخته اند؛اما جشنواره فيلم "عمار" به دليل گرفتن موضوعات و محصولات خود از بدنه مردم حلاوت و شيريني خاص خود را دارد.
سجاد پور درخصوص حمايت از جشنواره فيلم عمار اظهارداشت:جشنواره فيلم "عمار" با حمايت كامل معاونت سينمايي، اما با سياستگذاري مستقل تيم برگزار كننده از جمله "طالب زاده،"جليلي" و دوستان شناخته شده و قابل اطمينان ديگر برگزار شد.
وي تصريح كرد:جشنواره فيلم "عمار "به طوركامل مورد حمايت معاونت سينمايي قرار گرفت و حضور "جواد مشقدري" در مراسم افتتاحيه و بنده در اختتاميه جشنواره، نشان از استقبال و علاقه ي ويژه مديريت سينمايي كشور به جشنواره هاي مردمي با موضوعات ارزشمند و با محتوايي است.
سجادپور درخصوص اتفاقات اخير درخانه سينما و عملكرد خانه سينما طي اين چند سال اخير،عنوان كرد:موضوع خانه سينما،موضوعي حقوقي است و بعد از طي كرن مراحل كاري خود به نتيجه ي روشني مي‌رسد.
وي ادامه داد:با توجه به تاسيس سازمان سينمايي،تشكيلات سينمايي كشور ارتقا يافته و وارد دنياي تازه اي از ارتباط و سازماندهي اصناف مي شود.
سجادپور خاطر نشان كرد:من فكر مي‌كنم اين دوره در ابتداي راه است و با توجه به ارزش و اعتبار زيادي كه به همكاري با بدنه سينماگران و صنوف داريم؛ما وارد دوره ي تازه فعاليت هاي اصناف مختلف با سينمايي كشور مي‌شويم./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار