معاون پلیس کرمان خبر داد

دستگیری 359 متهم تحت تعقیب در کرمان

معاون عملیات پلیس استان کرمان گفت: دستگیری 359 متهم تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی، 205 سارق عادی به عنف و زورگیر، 12 قاچاقچی، 7 زندانی فراری و دو نفر قاتل فراری از دستاوردهای اجرای این رزمایش د‌ر شهرستان‌های کرمان، راور‌، زرند و کوهبنان بود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان کرمان، عبدالرضا ناظری با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن اجرای رزمایش محرم 90 توسط پلیس استان کرمان اظهار داشت: این رزمایش در اجرا و تداوم رزمایش‌های ذوالفقار و عاشورای 89 و ذوالفقار 90 در شرق، جنوب و غرب استان‌، این بار در شمال استان کرمان اجرا شد.
وی افزود: با برنامه‌ریزی منسجم و مناسب توانستیم به اهداف از پیش تعیین شده دست یافته و گام بلندی را در راستای ارتقای احساس امنیت برداریم.
ناظری با اشاره به همکاری مطلوب و مؤثر شهروندان در اجرای این رزمایش بیان داشت: هر اقدام پلیس که با مشارکت مردم همراه باشد، موفق است و ما امروز شاهد این همکاری بودیم.
وی در تشریح دستاوردهای رزمایش گفت: 208 نقطه شهری و روستای طی این اجرای آن پاکسازی و 295 کیلو‌گرم انواع مواد مخدر از خرده فروشان مواد مخدر و یا در عملیات‌های انتظامی کشف و 146 خرده فروش مواد دستگیر شدند.
ناظری خاطر‌نشان کرد: دستگیری 359 متهم تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی، 205 سارق عادی به عنف و زورگیر، 12 قاچاقچی، هفت زندانی فراری و دو نفر قاتل فراری از دستاوردهای اجرای این رزمایش د‌ر شهرستان‌های کرمان، راور‌، زرند و کوهبنان بود.
وی کشف 55 قبضه سلاح غیر‌مجاز و 447 فقره انواع سرقت به ویژه کشف 82 دستگاه وسیله نقلیه شامل خودرو و موتورسیکلت‌، کشف تعداد زیادی اقلام ضد‌ فرهنگی و کشف مقادیری مشروبات الکلی و تجهیزات دریافت از ماهواره و مقادیر زیادی سوخت قاچاق را از دیگر اقدامات مأموران انتظامی برشمرد.
معاون عملیات پلیس استان کرمان بیان داشت: این طرح اقدامات ترافیکی را نیز در بر می‌گیرد، به طوری که همکاران ما در حوزه راهنمایی و رانندگی و پلیس راه بیش از 900 دستگاه خودرو و موتورسیکلت بر اساس قانون جدید راهنمایی و رانندگی متوقف و بیش از 6 هزار و 200 قبض جریمه طی مدت اجرای رزمایش برای رانندگان متخلف صادر کردند.
وی اظهار داشت: اجرای اینگونه اقدامات پلیسی در یک بازده زمانی نیست و ما ان‌شا‌ءالله در آینده شاهد تداوم این رزمایش‌ها هستیم./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.