مديركل دفتر بانوان وزارت كشور:

مجلس نيازمند افراد مطلع، امانتدار و با صلاحيت است

مديركل دفتر بانوان وزارت كشور با اشاره به اينكه دشمن درصدد است كه انتخابات را با چالش روبرو كند گفت: با هدايت و رهبري مقام معظم رهبري و هوشياري مردم اين توطئه مثل هميشه از بين رفته و افراد با صلاحيت، امانت دار، پايبند به اصول و ارزشهاي اسلامي و مطلع از مسائل كشور مي توانند نقش موثر خود را در قانونگذاري ايفا كنند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، زهرا عباسي مديركل دفتربانوان وزارت كشور در خصوص اجراي طرح هاي آموزشي براي تقويت باورهاي ديني و ترويج ارزشهاي اسلامي اظهارداشت: طرح رحمت، طرح مهارتهاي زندگي و طرح مطهره از جمله طرحهايي بود كه اجرا شد.
وي اظهار داشت: تا به حال 6 طرح شامل (طرح مهارتهاي زندگي، طرح مهدكودك ها، طرح گل ياس، طرح مد و لباس، طرح ميزكار كانونها ونرم افزار ارزيابي عملكرد كانونها) به دفاتر بانوان استانها ابلاغ شده است.
وي با بيان اينكه طرح اشتغال خانواده محور، طرح حكميت و طرح طليعه مودت از طرح هاي در دست بررسي و رو به اتمام است گفت: طرح تبادل فرهنگي، طرح مشترك بين حوزه و دانشگاه و طرح مهارتهاي مديريتي زمان بحران نيز به عنوان طرح هايي اجرايي سال 91 است.
عباسي با اشاره به انتخابات مجلس نهم يادآور شد: همه مي دانيم كه دشمن درصدد است كه انتخابات را با چالش روبرو كند و ما مطمئن هستيم با هدايت و رهبري مقام معظم رهبري و با توجه و هوشياري مردم اين توطئه مثل هميشه از بين مي رود و افراد با صلاحيت، امانت دار، پايبند به اصول و ارزشهاي اسلامي و مطلع از مسائل و برنامه هاي كشور بتوانند نقش موثر خود را در قانونگذاري ايفا كنند.
مشاور وزير خاطرنشان كرد: براي تحكيم بنيان خانواده بايد باورهاي ديني، معنويت و ارزشهاي اسلامي را در خانواده و اجتماع تقويت كنيم.

/ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار