رئیس کل دادگستری استان خبر داد:

فعال شدن شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در گلستان

رئیس کل دادگستری استان گلستان از فعال شدن شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در همه حوزه های قضایی اين استان خبر داد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان گلستان ،احمد فاضلیان رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت:در هر حوزه قضایی به تفکیک یک شعبه در دادگستری و یک شعبه در دادسراها کار رسیدگی به تخلفات انتخاباتی را انجام می دهند.

وی همچنین از فعال شدن ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در استان خبر داد و گفت : این ستاد با حضور همه دستگاه های ذی ربط و به ریاست رئیس دادگستری تشکیل شده است.

وی با بیان این که پیشگیری از تخلفات انتخاباتی ،هدف اساسی تشکیل این ستاد است ،افزود : در جهت پيشگيري از تخلفات انتخاباتي ، منشور حقوقی و اخلاقی تهیه و تدوین شده است که پس از اعلام تایید صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان ، در اختیار كاندبدا ها قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر این که تلاش همه دستگاه های اجرایی و مردم بر برگزاری انتخابات پرشور و سالم است از نامزدهای نمایندگی مجلس خواست با مطالعه دقیق این کتابچه و رعایت اصول و موازین قانونی و اخلاقی به این امر کمک کنند ،تصريح كرد: دستگاه قضایی بدون دخالت در کار متولیان برگزاری انتخابات ، با دقت بر روند سالم انتخابات در سه مرحله پیش از انتخابات ، حین برگزاری و پس از برگزاری ، نظارت می کند. ص3
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار