معاون شهردار مشهد:

نیروهای خدمات شهری مشهد برای مقابله با یخ‌زدگی معابر آماده هستند

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به بارش برف از صبح امروز در شهر مشهد نیروهای خدمات شهری برای مقابله با مشکلات احتمالی به ویژه یخ‌زدگی معابر آمادگی کامل دارند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی و مشارکت‌های مردمی حوزه معاونت خدمات شهری، خلیل‌الله کاظمی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد اظهارداشت: با توجه به بارش برف سنگین در شهر مشهد، شهرداری آمادگی لازم را برای مقابله با یخ‌زدگی معابر را دارد.
کاظمی افزود: در حال حاضر 20دستگاه نمک‌پاش و سه دستگاه مایع‌پاش از صبح امروز فعالیت خود را در سطوح شیب‌دار و تقاطع‌های غیر هم‌سطح شهر آغاز کرده‌اند.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: همچنین تمام مخزن‌های شن و نمک در سطوح شیب‌دار و تقاطع‌های غیرهمسطح شهر از شب گذشته مجهز به شن و نمک هستند.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: با مجهز شدن این مخزن‌ها، نیرو های خدمات شهری و شهروندان از صبح امروز به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی معابر به پاشیدن شن و نمک در سطح شهر اقدام کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در حال حاضر دستگاه‌های برف‌روب نیز از صبح امروز در حالت آماده‌باش هستند و در صورت نیاز از بعدازظهر فعالیت خود را آغاز می‌کنند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.