استاندار اصفهان خبر داد

بهره برداري از دو هزار پروژه عمراني در استان اصفهان

ذاكر اصفهاني با بيان اينكه وضعيت عمومي فعاليتهاي عمراني استان اصفهان مطلوب است گفت : در6 ماه ابتداي سال جاري دو هزار پروژه عمراني در استان اصفهان به بهره برداري رسيد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران،‌به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ ،عليرضا ذاكر اصفهاني استاندار اصفها ن درجريان بازديد از بيمارستان حجتيه اظهار داشت : وضعيت عمومي فعاليتهاي عمراني در استان اصفهان مطلوب است كه بخش عمده اي ازآن توسط خيرين انجام مي شود و ثمرات زيادي براي مردم دارد.
وي با تاكيد به اينكه مديريت استان و دستگاههاي اجرايي بايد ارتباط موثري با خيران داشته باشند تصريح كرد: توجه جدي به انسانهايي كه مال و سرمايه خود را در راه خير قرار مي دهند؛ ضروري است چرا كه اينها از شريف ترين انسانها هستند در سفرهاي شهرستاني آثار و بركات حضور اين افراد را مشاهده مي كنيم .
استاندار اصفهان افزود : خيران در امور انسجام اجتماعي هم مشاركت دارند و با توجه به كارهاي عمراني ، خدماتي و فرهنگي ، مسائل اجتماعي و امنيتي و فرهنگ سازي از ثمرات وجود خيران است.
وي با اشاره به اينكه خيران درمقامي خليفه الهي ومسيري كه خداوند ازآنها خواسته قدم بر مي دارند، بيان داشت ايثار و از خود گذشتگي ميوه عبادت است بنابراين شايسته است ما همواره به هر مناسبتي تكريم از اين افراد مدنظر قرار دهيم چرا كه افتتاح طرحهايي همچون بيمارستان ها و مراكز درماني از بركت وجود اين افراد است ./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.