"با اجازه خدا" جايگزين "ماه عسل" شد

"با اجازه خدا" عنوان ويژه برنامه لحظات افطار ماه مبارك رمضان با ساختاري نو و به تهيه كنندگي مجيد يوسفي و كيوان مدني امسال از شبكه 3 سيما روي آنتن مي رود.

مجيد يوسفي تهيه كننده اين برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: اين برنامه زنده تلويزيوني در نظر دارد با ساختاري نو و متفاوت با افراد برجسته در حوزه هاي مختلف به گفتگو بنشيند.
وي ادامه داد: اين افراد در طول زندگي خود از فرصت هاي ناب خود به نحوه احسن بهره برده و با سعي و تلاش مستمر به آرزوهاي خويش دست يافتند.
وي افزود: در اين برنامه نحوه دعوت از مهمانان به اين صورت است كه افراد توسط گروه تحقيقاتي اين برنامه مورد تحقيق و پژوهش قرار گرفته و در نهايت از افرادي برجسته كه هر كدام به نوبه خود ايثارگري هاي خاصي انجام دادند دعوت به عمل مي‌آيد.
يوسفي اظهار داشت: ما در برنامه "با اجازه خدا" سعي داريم با اجراي متفاوت و ايجاد فضايي مفرح و متنوع با استفاده از موسيقي و آيتم هاي شاد از قالب كليشه اي برنامه هاي زنده مناسبتي ويژه اين ايام خارج شويم و در اين راستا كاري نو را به مخاطبان خود ارائه دهيم.
تهيه كننده برنامه "راز" گفت: در برنامه "با اجازه خدا" زندگي هر كدام از مهمانان برنامه در قالب مستند و به صورت پلي بك پخش مي شود.
وي تصريح كرد: گفتگو با افرادي كه از اديان مختلف به دين مبين اسلام رو آوردند نيز از ديگر بخش هاي اين برنامه است.
وي افزود: در اين برنامه نيز بخشي ويژه به مخاطبان نيز اختصاص داده شده است.
اين تهيه كننده با اشاره به دكور خاص اين برنامه اظهار داشت: دكور برنامه با اجازه خدا همسو با اهداف و ساختار برنامه طراحي شده به گونه اي كه در پايان هر برنامه نمادهايي از آرزوهاي نارسيده مهمان همان برنامه در آن اعمال مي شود.
اين تهيه كننده در پاسخ به اين سوال كه طبق نقل برخي مطبوعات كه تغيير نام برنامه ماه  عسل كه سالهاست جاي خود را در ميان مخاطبان خود به عنوان برنامه ويژه لحظات افطار باز كرده باعث ريزش مخاطبان مي شود، گفت: چنين چيزي وجود ندارد و صرفاً ما به اين خاطر كه امسال اجراي برنامه ويژه ماه مبارك رمضان برعهده احسان عليخاني نبوده نام آن را تغيير داديم.
وي بيان كرد: خبرهاي منتشر شده مبني بر اينكه سيد علي ضيا مجري برنامه با اجازه خدا براي پذيرفتن اجراي اين برنامه تحت فشار و مشكلاتي قرار گرفته كذب بوده و وي طي گفتگوهايي با مسئولان شبكه 3 سيما به عنوان اولين گزينه براي اجراي اين برنامه برگزيده شد و خود اين شخص نيز با كمال ميل اجراي اين برنامه را پذيرفته است و هيچ مشكلي در اين زمينه وجود ندارد.
يوسفي افزود: تيتراژ ابتدايي و انتهايي با اجازه خدا را به ترتيب با صداي رضا صادقي و محمد صالح اعلا به سمع و نظر علاقه مندان و مخاطبان اين برنامه مي رسد.
اين تهيه كننده ادامه داد: تهيه كنندگي اين برنامه در عهده من و كيوان مدني است عليرضا فرهجود كارگردان تلويزيوني و رضا گلزار مديريت توليد اين برنامه را برعهده دارند همچنين قاسم كمانگيز دستيار تهيه و مريم جليليان و تركمندي تيم تحقيق "با اجازه خدا" هستند در ضمن علي وطن پسند نيز طراحي دكور و صحنه ويژه برنامه افطار شبكه 3 را برعهده دارد.
يوسفي خاطرنشان كرد: اميدوارم بتوانيم "با اجازه خدا" كاري نو و ماندگار در رابطه با ماه ضيافت الهي به مخاطبان ارائه دهيم.
گفتني است، با اجازه خدا كاري از گروه اجتماعي شبكه 3 سيما است كه در قالب يك برنامه تركيبي به مدت 70 دقيقه قبل از اذان مغرب با اجراي خوب سيد علي ضيا مهمان سفره هاي افطار مردم مي‌شود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۱۶:۵۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
من یقین دارم که آقای ضیا هرکاری انجام بدهند در آن کار موفق میشوند..مهم هدف خود ایشان است.
Iran (Islamic Republic of)
منا
۰۵:۴۹ ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
نمیدونم چرا خودتون رو کشتین اگر یکمی از احساسات خود بکاهید خواهید دید که اقای ضیا نیز عالی هستند واقعا برایتان متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۸:۳۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۱
تنها چیزی که می تونم بگه اینکه شبکه ی 3 با دست خودش مخاطب هاشو از دست داد از طرف من به اقای ضیاء بگید که اگه یه ذره پیامک های انتقادی بخونه می فهمن که همچین هم مردم دلخوشی از این برنامه ندارند
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۱۱:۰۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۱
سلام واقعا خیلی خوشحالم که برنامه ماه عسل با اجرای اقای ضیا همراه شد امیدوارم همیشه پیروز و موفق باشن. واسم خیلی خیلی دعا کنید شدیدا محتاج دعا هستم
United States of America
فاطمه
۱۳:۰۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
در اینکه آقای علیخانی مجری خوبی هستند و توانایی زیادی در جذب مخاظب دارند شکی نیست ولی نباید این مسئله رو هم فراموش کنیم که صداقت کلام،انرژی و روراستی آقای ضیاء با مخاطب و دوری از هرگونه تظاهر از ویژگی های مثبت آقای ضیاء است که نباید فراموشش کرد.
Iran (Islamic Republic of)
فقط احسان علی خانی
۱۷:۳۲ ۳۱ تير ۱۳۹۱
واقعا که آخه علی ضیاءهم شدمجری ؟؟آقای علی خانی چندساله که داره ماه عسل رواجرامیکنه ماهمه دوسش داریم حتی یک برنامه اش روهم جاننداختیم.واقعاااااااااااااکه گفتم حالا کیوجایگزین کردن.....
Iran (Islamic Republic of)
شیدا
۲۳:۵۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۱
ایول که گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۰۰ ۱۷ تير ۱۳۹۱
واقعا ادم مونده تو کار های شما.بد نیست یه رای اینترنتی-پیامکی بزارین تا مردم تصمیم بگیرن.اصن ی وضعیه.
Iran (Islamic Republic of)
هوادارعلی جون
۱۴:۲۸ ۰۸ تير ۱۳۹۱
باورتون نمیشه چقدرخوش حال شدم وقتی فهمیدم علی عزیزمجری برنامه بااجازه خداشده است.وااااااااااااااای چه ماه رمضونی بشه امسال باعلــــــــــــــــــــــــــــــی جون.علی جون دوست دارم وعاشقتم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۱۸ ۰۱ تير ۱۳۹۱
تجربه شکت در جذب مخاطب، دو سال پیش با اجرای حسن جوهرچی کم بود یک بار دیگه به دست خودشون یک برنامه پرطرفدار و تاثیر گذار با اجرای زیبای احسان علیخانی را با برنامه دیگه عوض می کنند. بعد هم میگن رسانه ملی چرا مخاطب نداره.
آخه یه نگاهی به ماه رمضان بندازید . ماه رمضان ماه خود شناسی و پیرایش نفس و نزدیکی به خداست. اون وقت خوشحالند که فضای برنامه ای با نماهنگ ها و کلیپ های شاد قراره روی آنتن بره.
تعارف نکنید میخواهید قبل افطار یه برنامه آهنگ درخواستی هم داشته باشید فضا دیگه خیلی شاد شه.
تو رو خدا نظرات من را هم نمایش بدید خسته شدم اینقدر نظر گذاشتم یکیش هم نمایش داده نشد. حتما باید بگم از مسئولین صداو سیما و شبکه سه تشکر فراوان و وافر دارم تا نظرم پخش بشه؟!
Iran (Islamic Republic of)
مشكات
۱۴:۱۲ ۰۴ تير ۱۳۹۱
نه محسن افشاني ونه حسن جوهرچي هيچكدام مجري نبودند به همين خاطر برنامه ديده نشد/شكي در اين نيست كه ماه پيرايش نفسه اما شما اول برنامه را ببينيد بعد قضاوت كنيد مطمئن باشيد برنامه خوبيه
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۷:۰۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
سلام به همه هواداران اقای ضیا:
خیلی خیلی خوشحالم که آقای ضیاقراراست مجری برنامه بااجازه خداشوند.چون واقعا اجرایش عالیه عالیه.
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۰:۱۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
واقعا متاسفم...
آخرین اخبار