شرایط برای حضور در قطر مهیا نشود مجتبی جباری به سپاهان یا تراکتور می رود

مجتبی جباری، هافبک تیم استقلال همچنان جزو گزینه های استقلال برای فصل آینده است، اما این بازیکن همچنان با مشکل مالی رو به رو است و استقلالی ها نیز در مورد پرداخت پول کوتاه نمی آیند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مجتبی جباری علی رغم ، مشکلاتی که با امیر قلعه نوعی و مربیان این تیم داشت، مورد تایید مربی تیم استقلال قرار گرفت و در نهایت نیز قلعه نوعی نام وی را در لیست آبی ها قرار داد اما مسئولان نتوانستند با این بازیکن به توافق برسند تا جباری با صدای بلند و اعتراض محل باشگاه را ترک کند و در بلاتکلیفی باقی بماند.
 
از طرفی اعلام شده است که این بازیکن از سپاهان و تراکتور سازی پیشنهاد دریافت کرده و قرار است که این پیشنهادات را به صورت جدی مورد بررسی قرار داده و تصمیم نهایی را اتخاذ کند.
عنوان شده است که پیشنهاد سپاهان بسیار قابل توجه است و اگر جباری با آبی ها به توافق نرسد، احتمال حضورش در اصفهان زیاد است.
 
تراکتور سازان نیز با شرایط مناسب مالی پیش آمدند و قصد دارند این بازیکن را راضی کنند.
 
شایان ذکر است جباری از لیگ عربی پیشنهاد دریافت کرده است و اگر شرایط برای حضورش در تیم های عربی فراهم شود این بازیکن درنگ نمی کند اما این در حالی است که وضعیت برای حضورش در تیم سپاهان نیز کاملا مهیا و فراهم است زیرا این بازیکن با شرایط ایده آلی برای پذیرش پیشنهاد سپاهان رو به رو نشده است.
 
مسئولان این تیم به دلیل از دست دادن چند مهره اصلی خود در صدد جبران هستند و قصد دارند تیمی را آماده لیگ کنند که برای ادامه رقابتهای آسیایی نیز مشکلی نداشته باشند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
تیفوسی
۰۹:۴۹ ۰۱ تير ۱۳۹۱
بابا والا بلا ما نمیخوایم این بازیکن بیاد سپاهان این بازیکن چیزی جز حاشیه برا سپاهان نداره
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
تیفوسی
۰۹:۴۹ ۰۱ تير ۱۳۹۱
بابا والا بلا ما نمیخوایم این بازیکن بیاد سپاهان این بازیکن چیزی جز حاشیه برا سپاهان نداره
آخرین اخبار