رودهن/ رئیس سازمان تجارت استان تهران:

ساختاری منسجم ، سازمان صنعت تهران راچابک‏تر می کند

رئیس سازمان تجارت استان تهران گفت: ساختاری منسجم ، سازمان صنعت استان تهران را چابک ‏تر می کند.

یدالله صادقی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: بعد از ادغام دو وزارتخانه صنایع و معادن و بازرگانی، روند ادغام در استان تهران به صورتی مطلوب و رو به جلو پیگیری شد.

صادقی در ادامه گفت: امیدواریم با ادغام این دو وزارتخانه، مزایای این ادغام بر مشکلات موجود غلبه کند و وزارتخانه ‏ای چابک و با ساختاری منسجم و کارآمد در خدمت به مردم گام بردارد.

وی اضافه کرد: تا قبل از شکل‏ گیری ساختار جدید و تأیید وظایف از سوی مجلس شورای اسلامی، به موجب مصوبه مجلس شورای اسلامی و شورای عالی اداری کشور موظف هستیم تا تمام وظایف وزارتخانه ‏های سابق را بدون هیچ‏ گونه کم و کاستی انجام دهیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از محول شدن وظایف امور مربوط به معادن شن و ماسه آب‏رفتی، تنظیم بازار آرد و نان و بازرسی بازار که تا قبل از این زیر نظر استانداری و در چارچوبی مشخص انجام می‏شد، به این سازمان خبر داد.

صادقی افزود: با ادغام این دو وزارت‏خانه و با توجه به سنگین ‏تر شدن وظایف، مردم به دنبال خروجی‏ های مناسب و دارای انتظارات بیشتر هستند و ما نیز با همت و تلاشی مضاعف در راستای تأمین رضایت مردم گام برمی ‏داریم.

وی خاطرنشان کرد: با آغاز ادغام دو وزارتخانه از شهریور سال گذشته به طور نسبی بنا بر ارزیابی ‏های صورت گرفته و همکاری‏ های به عمل آمده با مردم، صنعت‏ گران و اصناف آنچه در توانمان بوده در راستای خدمت به مردم به‏ کار گرفته ‏ایم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.