سرمربي تيم پيوند ساپكو:

ليگ بوكس تخيلي بود!

عيسي گل محمدي گفت: پنجمين دوره مسابقات ليگ برتر بوكس در جاي خود بسيار شگفت آور و تخيلي بود و نمي توان به عنوان يك ليگ حرفه اي به آن نگاه كرد.

 عيسي گل محمدي، سرمربي تيم بوكس پيوند ساپكو در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت" برگزاري پنجمين دوره ليگ برتر بوكس به نوبه خود بسيار شگفت آور بود حضور 6 تيم در ابتدا و كنار كشيدن 2 تيم در ادامه اين رقابت ها، حضور 5 تيم در گرو دوره رسيدن يك تيم به آساني به مرحله نهايي و ديگر شرايط نشانگر تخيلي و غير واقعي بودن مسابقات ليگ بوكس بود.
وي در ادامه افزود: حضور 3 تيم در يك گروه و جنگ و جدال براي رسيدن اين سه تيم براي صعود به مرحله نهايي و حضور يک تيم در گروه ديگر و ارتقا آسان و رسيدن به مرحله نيمه نهايي از مشكلات گروه بندي رقابت ها بود كه بايد سه تيم جدال سختي در يك گروه داشته باشند و دو تيم با تقابلي آسان راهي دور بعد شوند.
سرمربي تيم پيوند ساپكو افزود: برگزاري اين چنين رقابت هاي ليگ برتر بوكس در شأن ورزشكاران جوان كشورمان نيست و باعث آبروريزي براي بوكس كشورمان است بهتر است، مسئولان ليگ بوكس در نوع برنامه ريزي هاي خود بيشتر توجه كنند تا شاهد اين چنين مشكلاتي در ليگ حرفه اي بوكس نباشيم.
وي افزود: معتقدم تيمي كه نمي تواند در ليگ به مسابقات ادامه دهد و نبايد از همان ابتدا در اين رقابتها شركت كند و با انصراف از ادامه ليگ باعث كاهش فني و تكنيك اين رقابت ها شود.
عيسي گل محمدي درخصوص هفته اول دور رفت مسابقات نيمه نهايي ليگ بيان داشت: جمعه دوم تير ماه تيم پيوند ساپكو مقابل تيم ايران خودرو كار آساني را پيش رو خواهد داشت و مطمئنم كه بوكسورهاي جوان و كم تجربه اين تيم را با نتيجه سنگيني شكست خواهيم داد تا در دور برگشت در رباط  كريم كه ميزبان اين تيم هستيم، به صورت تشريفاتي با آنان مبارزه كنيم و در فينال به مصاف بوكسورهاي كرمانشاهي برويم.
وي در ادامه افزود: تيم پيوند ساپكو در اين 4 دوره برگزاري مسابقات قدرت و توان خود را به همگان نشان داده است و در اين دوره نيز تمام سعي خود را به كار بستيم تا بتوانيم باز هم جام قهرماني را به خانه خود ببريم و با اين پيروزي انتقام شكست خود را مقابل جهان فولاد غرب خواهيم گرفت.
سرمربي تيم پيوند ساپكو درخصوص ميزباني تيم ايران خودرو بيان داشت: با توجه به اينكه تيم ايران خودرو در اين دوره ميزباني خوبي را داشته و ازحواشي كمتري برخودار بوده و معتقدم ميزباني خوبي را خواهد داشت و از سوي هواداران نيز شاهد حواشي خاصي نخواهيم نبود رقابتها در فضاي آرام و بدون تشنج برگزار مي شود./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار