تبریز/

افتتاح بيش از 57 هزار واحد مسکوني تا پايان امسال در آذربايجان شرقي

تا پايان امسال 57 هزار 560 واحد مسکوني در قالب طرح مسکن مهر افتتاح مي شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، مدير کل راه و شهرسازي آذربايجان شرقي با اعلام اين خبر گفت: از برنامه مصوب براي استان از سوي وزارت راه و شهرسازي براي طرح مسکن مهر بايد تا پايان امسال 57 هزار واحد مسکن مهر افتتاح و در اختيار متقاضيان و واجدين شرايط قرار گيرد.

 عليزاده افزود: تاکنون 10 هزار 66 واحد از اين رقم در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر به بهره برداري رسيده که امسال نيز 17 هزار و 700 واحد تا پايان سال و در شهرهاي بلاي 25 هزار نفر افتتاح مي شود.

وي اضافه کرد: در شهرهاي زير 25 هزار خانوار نيز تاکنون 6 هزار و 606 واحد به بهره برداري رسيده و تا پايان امسال 5 هزار و 827 واحد ديگر به بهره برداري مي رسد.

وي کل واحدهايي را که در قالب مسکن مهر توسط سازمان تحت مديريتش بايد در آذربايجان شرقي احداث شود 96 هزار واحد عنوان کرد و گفت: کل برنامه در نظر گرفته شده براي استان در حوزه مسکن مهر 96 هزار واحد مي باشد که بايد تا پايان دولت نهم احداث و به ثبت نام کنندگان تحويل داده شود.

عليزاده با اشاره به اينکه تمام اين واحدها تا سه ماه اول سال آينده تکميل و به بهره برداري مي رسند گفت:از کل اين واحدها 44 هزار واحد در شهرهاي بالاي 25 هزار خانوار، 17 هزار و 263 واحد در شهرهاي زير 25 هزار خانوار و 35 هزار واحد مسکن مهر نيز در شهر جديد سهند احداث مي شوند.

وي در مورد شهر جديد سهند اظهار داشت: تاکنون 4 هزار و 423 واحد در اين شهر در قالب طرح مسکن مهر تکميل و تا پاياين سال نيز 30 هزار و 609 واحد ديگر به اين رقم اضافه خواهد شد.

مدير کل راه و شهرسازي آذربايجان شرقي يادآور شد که متولي مسکن مهر در شهرهاي زير 25 هزار نفر بنياد مسکن مي باشد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.