داگان: باید از شر اسد خلاص شد

رئیس سابق سرویس جاسوسی اسرائیل با ادعای اینکه اسد از زور علیه مردم خود استفاده می کند، گفت که باید از دست اسد خلاص شد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از آروتز شوا، "رئیس سابق سرویس جاسوسی رژیم صهونیستی بدون توضیح اینکه آیا باور او حذف سیاسی اسد است و یا حذف فیزیکی او، در این باره مدعی شد: من فکر می کنم که باید از شر اسد خلاص شد.

مئیر داگان" رئیس سابق سرویس جاسوسی رژیم صهونیستی در سخنرانی خود در کنفرانس ریاست جمهوری در بیت المقدس مدعی شد که "بشار اسد" رئیس جمهوری سوریه مناسب برای رهبری نیست زیرا از زور علیه مردمان خود استفاده می کند.

داگان در ادامه ادعاهای خود افزود که مرگ اسد به طور قابل توجهی نفوذ ایران در منطقه و موقعیت حزب الله را تضعیف می کنند و احتمالا به یک تغییر سیاسی در لبنان می انجامد.

رئیس سابق سرویس جاسوسی اسرائیل گفت در حالیکه اسلام در حال ظهور در خاورمیانه است، وضعیت آن طور ها هم که به نظر می رسد، بد نیست.

رئیس سابق سرویس جاسوسی رژیم تل آویو در ادامه مدعی شد: اردن یک استثنا است؛ استثنای این کشور در این است که ارتباط و گفت و گوی نظام رژیم این کشور با مردم آزادتر است و آنها هرگز یک خشونت رادیکالی افراطی را مدیریت نکردند؛ داگان گفت که از همه مهم تر این است که وضعیت در جهان عرب آن قدرها هم که برخی تلاش می کنند به تصویر بکشند، بد و نامطلوب نیست.

داگان اینطور برآورد کرد: این حقیقت دارد که اخوان المسلمین در مصر یک تهدید خاص است اما مشکلات اقتصادی، آموزشی، شکاف های اجتماعی و موضوعات داخلی در این کشور اخوان المسلمین را بیشتر از موضوع اسرائیل سرگرم کرده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار