اراک/

کمیته امداد جزو فعالترین نهادها در عرصه اقتصاد کشور است

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: این نهاد جزو فعالترین نهادها در عرصه اقتصاد و تولید کشور است که این مهم افتخار بزرگی است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اراک محمد امید در حاشیه مراسم جشن اشتغال و توانمندی یكهزار و 624 نفر از مددجویان تحت حمایت كمیته امداد امام خمینی (ره) استان مركزی در كانون امام خمینی (ره) شهرستان اراك افزود: مددجویان این نهاد با استفاده از طرح های مختلف اقتصادی در راستای تولیدات داخلی كشور گام های بلندی را برداشته اند و به طور قطع این مهم در سال جاری دو چندان خواهد شد.

وی بیان كرد: سال گذشته كمیته امداد امام خمینی (ره) كشور تعهد 120 هزار فرصت شغلی را داشت اما تا پایان سال موفق به ایجاد بیش از 320 هزار فرصت شغلی شد.

معاون اشتغال و خودكفایی كمیته امداد امام خمینی (ره) كشور ادامه داد: در صورت تامین منابع و اعتبارات لازم، تا پایان سال جاری نیز 500 هزار فرصت شغلی دیگر توسط این نهاد ایجاد می شود.

امید اظهار كرد: پیش بینی شده امسال جشن خودكفایی 120 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت كمیته امداد امام خمینی (ره)، در استان های مختلف كشور برگزار شود و امروز (چهارشنبه) شروع این جشن در سال جاری را با خودكفایی یكهزار و 624 مددجو در استان مركزی شاهد هستیم.

وی تاكید كرد: مددجویانی كه به خودكفایی می رسند نه تنها از حمایت و كمك های مستمری كمیته امداد خارج می شوند بلكه خود نیز منشا كمك به دیگران می شوند كه این مهم یك ارزش است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.