همزمان با هفته تامین اجتماعی پرداخت مي شود:

افزایش 100 هزار تومانی حقوق بازنشستگان

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت:پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همزمان با هفته تامین اجتماعی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران علی اکبر خبازهاافزود: افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی براساس تصمیم مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و هیئت مدیره سازمان انجام شده بطوریکه همزمان با هفته تامین اجتماعی پرداخت آن از نیمه دوم تیرماه جاری 100 هزار تومان افزوده می شود.
وی با اشاره به اینکه افزایش 100 هزار تومانی حقوق بازنشستگان ربطی به افزایش حقوق سالانه آنها ندارد، گفت: امسال علاوه بر درصدی که از سوی دولت تعیین می شود به حقوق هر بازنشسته نیز 100 هزار تومان افزوده می شود.
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی تاکید کرد: نظر مدیرعامل و هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی برای افزایش حقوق بازنشستگان مثبت است اما در سازمان تامین اجتماعی و هیئت امنای این سازمان برخی افراد هستند که تنگ نظر است و در مورد افزایش حقوق بازنشستگان بخل دارند بطوریکه مخالف افزایش حقوق این افرادند.
خبازها در مورد بازنگری درصد افزایش حقوق که از سوی دولت اعلام شده نیز گفت: پیشنهاد افزایش حقوق بازنشستگان بیش از 15 درصد بزودی به دولت ارائه می شود و در همین خصوص بازنشستگان منتظر خبر های خوبی از سوی مدیر عامل سازمان باشند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار