مستند «سر بر شانه آسمان» روی پرده می رود

فیلم مستند «سر بر شانه آسمان» در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش درآمده و سپس جلسه نقد و بررسی آن برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این اولین نمایش از مجموعه برنامه های «عصر ستاره ها» است که روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته، در سالن «سینماحقیقت» این مرکز برپا خواهد شد.
برپایه این گزارش، مستند «سر بر شانه آسمان» پُرتره ای درباره ی «جُرج شکور» شاعر مسیحی لبنانی است که اشعار متعددی را در مدح پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) سروده است. پس از پایان نمایش این فیلم هم جلسه نقد و بررسی آن با حضور کارگردان (احمد جان میرزایی)، رضا درستکار (مجری کارشناس)، برخی از عوامل فیلم، کارشناسان، خبرنگاران و میهمانان برپا می گردد.
این گزارش می افزاید: برنامه زمانی نمایش این فیلم، از ساعت 17 لغایت 18 روز یکشنبه (چهارم تیرماه) است و جلسه نقد و بررسی و پرسش و پاسخ هم طی ساعات 18:15 تا 19:15 برگزار می گردد.
گفتنی است که شرکت در مجموعه برنامه های «عصر ستاره ها» برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می توانند در روز و ساعت یاد شده، به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه كرده یا جهت کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن 88511289 تماس حاصل نمایند./م

برچسب ها: مستند ، سینماحقیقت ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار