ثبت نام در کارگاه های آموزشی نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران آغاز شد

ثبت نام در کارگاه های آموزشی نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران از طریق سایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای آغاز شد.

به گزارش سرويس علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیادملی بازی های رایانه ای، واحد آموزش و پژوهش این بنیاد در جهت ارتقای سطح علمی بازی سازان و فعالان عرصه گیم کشور، در ایام برگزاری دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای که از ششم تا دهم تیرماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود اقدام به برپایی کارگاه های آموزشی خواهد کرد.

براساس این گزارش،  25 کارگاه آموزشی در چهار دسته کلی "مباحث کلی و مدیریت بازی سازی"، "طراحی بازی"، موضوعات هنری بازی" و "امور فنی بازی" در مدت زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای از ساعت 10 صبح تا 18 در مصلای امام خمینی (ره) محل برپایی این رویداد فرهنگی برگزار می شود.

همچنین در روز نخست_سه شنبه_ از برگزاری نمایشگاه بازی های رایانه ای، کارگاه تخصصی "مدیریت پروژه های نرم افزاری" با استفاده از متدولوژی  اسکرام برگزار خواهد شد. مدت زمان برگزاری این کارگاه آموزشی 5 ساعت بوده و در برپایی این کارگاه از اساتید مجرب استفاده شده و در پایان به شرکت کنندگان در این کارگاه مدرک این دوره اهدا می شود.

همچنین واحد آموزش و پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای قصد دارد پس از پایان جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای اقدام به برپایی کارگاه آموزشی مدیریت پروژه های نرم افزاری با استفاده از متدولوژی اسکرام (ویژه پروژه های بازی مجازی )با حضور استادان بین المللی کند که علاقه مندان برای حضوردر این دوره الزاما باید در کارگاه آموزشی برگزار شده در نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران حضور داشته باشند.

علاقه مندان برای حضور در کارگاه های آموزشی در نمایشگاه بازی های رایانه ای می توانند با مراجعه به صفحه ثبت نام کارگاه های مورد نظر خود را انتخاب نمایند. تا پیش از برگزاری دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای نسبت به ثبت نام برای حضور در این دوره ها اقدام کنند.

حضور در این دوره های آموزشی برای علاقه مندان رایگان است و حدود 25نفر از اساتید مجرب در زمینه بازی سازی در برپایی این دوره های آموزشی استفاده خواهد شد.

همچنین عنوان کارگاه های آموزشی در ایام برگزاری نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران و نام اساتید حاضر در این کارگاه ها درآدرسیاد شده  برای علاقه مندان قابل رویت است.

دومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران 6 تا 10 تیرماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار