شهردار شهري در آلمان کالاهاي رژيم صهيونيستي را تحريم کرد

شهردار شهر ینا در شمال آلمان،با امضای طوماری از تحریم كالاهای ساخت رژیم صهیونیستی كه در سرزمین های اشغالی تولید می شود، حمایت كرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رويترز، آلبرشت شروتر بعد از امضای طوماری كه در راستای تحریم كالاهای صهیونیستی تولید شده در سرزمین های اشغالی تهیه شده بود،تاكید كرد كه از تحریم این كالاها حمایت می كند و در تصمیم خود محكم و استوار ایستاده است.

این طومار از سوی یك گروه مسیحی صلح طلب تهیه شده و در آن از مردم آلمان خواسته شده خرید كالاهای اسرائیلی كه در مناطق اشغالی و كرانه باختری رود اردن تولید می شود را تحریم كنند.

شروتر كه اخیرا برای دومین بار به عنوان شهردار این شهر انتخاب شده، خاطرنشان كرد: به تصمیم خودم در تحریم كالاهای اسرائیلی تولید شده در مناطق اشغالی پایبند هستم حتی اگر این اقدام من با مقاومت ها و مخالفت هایی رو به رو شود.

این شهردار آلمانی مخالف اشغالگری و جنایات صهیونیست ها كه همچون دیگر همفكران خود از سوی لابی صهیونیستی به ضد سامی گری متهم شده،تاكید كرد: به عنوان كسی كه در آلمان شرقی متولد شده و رشد یافته است،به اینكه پایبند بر نظر و عقیده خود باشم عادت دارم و براثر فشار و تهدید از موضع خود عقب نشینی نخواهم كرد.

بعد از به قدرت رسیدن هیتلر در آلمان، وی در اقدامی خرید كالاهای یهودیان را در این كشور ممنوع كرد،به همین خاطر امروزه تحریم كالاهای صهیونیستی در آلمان از سوی اسرائیلی ها و حامیان صهیونیسم تحت عنوان ضد سامی گری خوانده می شود.

مسئله تحریم كالاهایی كه در مناطق اشغالی تولید می شود،به قدری در آلمان حساس است كه طرفداران این حركت بخاطر ترس از مواجه شدن با حملات لابی صهیونیستی، جلسات خود را به صورت مخفیانه برگزار می كند.

این اقدام آلبرشت شروتر در روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نیز بازتاب داشته است.

بیشتر كالاهایی كه توسط اسرائیلی ها در سرزمین های اشغالی تولید می شود را میوه، مركبات و سبزیجات تشكیل می دهد و به همین خاطر عملیات تحریم این نوع كالاها به عنوان تحریم اشغالگری تلخ  نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار