يازدهمين جلسه دادگاه اختلاس بيمه ايران/11

وكيل متهم«ن.س»: موكلم درگير بيماري است

وكيل متهم خانم«ن.س» گفت: موکل بنده اکنون بازنشسته بانک ملت است و به خاطر شرايط سني در بيماري به سر مي‌برد به همين سبب از دادگاه مي‌خواهم که تصميم شايسته‌اي در خصوص وي اتخاذ کند.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در ادامه يازدهمين جلسه دادگاه در نوبت عصر به اتهامات متهم خانم (ن.س) مبني بر دريافت رشوه 800 ميليون ريالي از (د.س) مورد بررسي قرار گرفت.

وكيل(ن.س) در دفاع از موکل خود اظهار داشت: در زماني که موکل بنده رئيس شعبه بانک ملت شعبه سرافراز بود مبلغي به ميزان 10 ميليون تومان را از (د.س) دريافت کرد که اين مبلغ را براي عيدي بين کارکنان بانک در همان زمان توزيع کرد.

اين وکيل مدافع اضافه کرد:‌موکل بنده به خاطر دريافت اين پول هيچ فعلي را انجام و يا ترک نکرده است که بخواهد براساس آن اين پول را دريافت کرده باشد.

وي در خصوص 60 ميليون تومان ديگر که در کيفرخواست آمده است گفت:‌آن 60 ميليون تومان مربوط به بازسازي منزل موکلم از طريق (د.س) بود که 15 تا 20 ميليون تومان آن برگردانده شده و مابقي به عنوان قرض باقيمانده است به همين علت عنوان رشوه به موکل بنده تعلق نمي‌گيرد.

در اين ميان (د.س) براي پاسخ به اظهارات وکيل مدافع در جايگاه حاضر شد و گفت: من حدود 10 تا 20 ميليون تومان براي پرداخت عيدي به کارکنان شعبه سرافراز بانک ملت به خانم (ن.س) پرداخت کرده ام و آن 60 ميليون تومان ديگر نيز صرف بازسازي منزل اين خانم شده است که مبلغي را باز گردانده و مابقي آن در حساب کاري شرکت ما بازمانده است که بايد پرداخت کند.

پس از اظهارات (د.س) نماينده دادستان در دفاع از کيفرخواست گفت:‌ در اظهارات و اقارير متهم (د.س) مشخص شده که وي از بانک ملت شعبه فرحزاد تسهيلات دريافت کرده ولي اکنون منکر اين موضوع شده است.

ذبيح‌زاده با بيان اينکه اگر خانم (ن.س) رئيس شعبه بانک ملت نبود آيا باز هم آقاي (د.س) اين پول ها را به وي پرداخت مي‌کرد اظهار داشت:‌ مبالغي که در منزل اين خانم هزينه شده معلوم مي‌کند که (د.س) براي جلب نظر خانم (ن.س) اين اقدامات را انجام داده است.

نماينده دادستان در پايان تقاضاي کيفر خواست را براي نامبرده درخواست کرد.

سپس وکيل مدافع متهم (ن.س) در آخرين دفاع از موکل خود گفت:‌موکل بنده اکنون بازنشسته بانک ملت است و به خاطر شرايط سني در بيماري به سر مي‌برد به همين سبب از دادگاه مي‌خواهم که تصميم شايسته‌اي در خصوص وي اتخاذ کند./پ3


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار