فارس/

فارس پیشقدم در طراحی بانک اطلاعاتی کشاورزی

مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: فارس با ابتکار و اعتبار بودجه‌ای خود در طراحی بانک اطلاعاتی کشاورزی پیشقدم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس مهدی صادقی اضافه کرد:  اهداف بلند و والای وزارت جهاد کشاورزی محقق نمی‌شود مگر با همکاری و پشتیبانی تمام مسئولان که این اهداف به سرانجام برسد.

وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با توجه به طرح‌های نوینی که در سطح کشور انجام می‌دهد به عنوان یکی از سازمان‌های نمونه مطرح است.

صادقی اضافه کرد: این سازمان هم در بخش عمومی و هم در بخش خصوصی توانسته است مقام‌های بالایی را به خود اختصاص دهد و رکورددار در کشور باشد.

مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ادامه داد: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد در بخش آبیاری تحت فشار در فارس مقام نخست و این استان نیز در کشور نخستین مقام را به خود اختصاص داده است.

صادقی با اشاره به طرح جدید سازمان جهاد کشاورزی فارس بیان داشت: طرحی که سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به جد پیگیری می‌کند طراحی بانک جامع اطلاعات کشاورزی این استان است.

وی گفت: این طرح جامع تمام مسائل و اطلاعات کشاورزی را به صورت موردی عنوان می‌کند و آمار و ارقام ثبت شده در تحقیقات و برنامه‌ریزی‌ها به کار گرفته می‌شود.

مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی فارس در ادامه بیان کرد: این طرح در هشت کشور دنیا راه‌اندازی شده و ایران به عنوان کشور نهم و فارس نخستین استانی بوده که با ابتکار و اعتبار بودجه‌ای خود در این زمینه پیشقدم در کشور است./س   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.