قم/

پاسداران قاطعانه در برابر زیاده‌خواهی‌ها می‌ایستند

فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب گفت: کسانی که در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان ایستاده‌اند پاسداران واقعی این نظام هستند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، از قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد،‌ با تبریک فرارسیدن روز پاسدار و میلاد پربرکت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) تصریح کرد: یاد شهید بهشتی و یاران باوفایش و همچنین یاد شش هزار شهید استان قم را گرامی داشته و به روح پرفتوح ایشان سلام و درود می‌فرستیم.

وی پاسداری را یک عقیده، آرمان و فرهنگ دانست که در عمق جان همه دلسوزان نظام ریشه دوانده است و تاکید کرد: همه کسانی که در روزهای تنهایی و غربت یار و یاور اسلام و امام بودند، جزو پاسداران به شمار می‌روند که با اخلاص همیشه از اسلام و انقلاب دفاع کردند.

فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب گفت: امروز پاسداران پرچم صیانت و حفاظت از ارزش‌های انقلاب را بر دوش دارند و در راستای تقویت باورها، اعتقادات، امنیت و رفع مشکلات مردم تلاش کرده و در راه سرافرازی نظام گام بر می‌دارند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان ایستاده‌اند پاسداران واقعی این نظام هستند، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن توانست همگام با نظام اسلامی ماموریت خود را از دوم اردیبهشت ماه سال 58 با نظر امام آغاز کرده و به ایفای نقش در عرصه‌های مختلف بپردازد.

مهدوی‌نژاد بیان کرد: در جنگ تحمیلی سپاه ضمن حفظ توان خود در بخش امنیتی، با رویکرد نظامی در جبهه‌های جنگ حضور یافت و توانست ماموریت‌های حساس و تعیین‌ کننده‌ای داشته و به دفاع از کشور بپردازد.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران بعد از فروکش کردن آتش جنگ، در عرصه سازندگی وارد شد و از گردنه‌های پرپیچ و خم عبور کرد و توانست کارنامه درخشانی را در صدر سازندگان پروژه‌های حیاتی کشور به ثبت برساند.

فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب با اشاره به تهاجم همه جانبه دشمنان در عرصه فرهنگی گفت: در این زمینه نیز سپاه همراه با مردم بصیر حرکت کرده و در فتنه‌های گوناگون سربلند و سرافراز عمل کرد.

وی با اشاره به اینکه سپاه استان قم در راستای ماموریت‌های محوله به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است، گفت: سپاه قم در زمینه تامین امنیت در منطقه عمومی سردشت وارد عمل شده و لشکر عملیاتی ما طی یک سال گذشته در تصرف و پاکسازی ارتفاعات مهم و حساس جاسوسان نقشی سازنده‌ای ایفا کرد و در این راه نیز در ماه شعبان سال گذشته 10 شهید تقدیم نظام و انقلاب شد.

مهدوی نژاد با اشاره به اینکه سپاه در زمینه مقابله با تهدیدات نرم نیز اقدامات قابل توجهی انجام می‌دهد، اظهار کرد: اعزام گروه‌های جهادی و تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، اعزام کاروان‌های راهیان نور، حمایت و پشتیبانی از برگزاری یادواره‌های محلی، برگزاری نمایشگاه یاد یاران، برپایی جشن غدیر و برگزاری کنگره حضرت زینب از جمله اقدامات سپاه علی بن ابی‌طالب بوده است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.