خوزستان/

اعزام تيم خوزستان به مسابقات پيست كشوري

رييس هيات دوچرخه‌سواري خوزستان گفت: رقابت‌هاي قهرماني دوچرخه‌سواري تريال كشور روز جمعه (دوم تيرماه) در تهران به پايان رسيد و تيم استان با دو مدال نقره و برنز و كسب عنوان پنجمي به كار خود در اين مسابقات پايان داد.

حسين سالمي، در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان اظهاركرد: مهدي زندي و شاهرخ يوسفي در سومين دوره اين مسابقات به ترتيب مدال‌هاي نقره و برنز را از آن خود كردند. اين رقابت‌ها با حضور 12 تيم انجام شد و تيم خوزستان با سه دوچرخه‌سوار در آن شركت كرد.

 وي افزود: تريال ورزشي نمايشي است و كساني مي‌توانند در آن شركت كنند كه واقعا تبحر داشته باشند. دوچرخه آن نيز خاص و فاقد زين است و راندن آن سخت مي‌باشد.

 رييس هيات دوچرخه‌سواري خوزستان بيان‌كرد: هنوز فرهنگ مسابقات تريال بين خانواده‌ها جا نيافتاده است و بايد در اين زمينه فرهنگ‌سازي كنيم تا خانواده‌ها علاقه‌مند شوند و تعداد استقبال‌كنندگان از اين رشته افزايش پيدا كند. معمولا استان‌هاي خاصي دراين مسابقات شركت مي‌كنند.

 وي درمورد عملكرد تيم استان در اين دوره از رقابت‌ها گفت: سال گذشته ميلاد ناصري براي ما يك مدال طلا كسب كرد و يك مدال برنز هم به دست آورديم. ناصري هم‌اكنون سرباز است و از استان ديگري در اين مسابقات شركت كرده است.

 سالمي يادآورشد: مسابقات پيست قهرماني كشور نيز پنجم تا هفتم تيرماه در پيست آزادي تهران انجام مي‌شود و تيم خوزستان با تركيب احسان خادمي، ميلاد قالي‌چي، ميلاد سوري، سعيد عين‌الوند و امين خادمي در اين رقابت‌ها شركت مي‌كند.

 وي ادامه‌داد: اين مسابقات مانند سال گذشته در چهار ماده 200 متر، 1000 متر، دور امتيازي و 4000 متر انجام مي‌شود. دو سال است كه مسابقات به طور مشترك بين اميد و بزرگسالان برگزار مي‌شود و اين باعث مي‌شود كه شانس كسب مدال ما كاهش پيدا كند زيرا فقط مجاز به اعزام پنج نفر به اين مسابقات هستيم.

 رييس هيات دوچرخه‌سواري خوزستان اظهاركرد: روي احسان خادمي حساب ويژه‌ باز كرده‌ايم و اميدواريم بتواند در مواد 200 متر، 1000 متر و دور امتيازي مدال كسب كند. متاسفانه اين مسابقات تا سال گذشته در هشت ماده انجام مي‌شد ولي امسال چهار ماده از آن حذف شده است.

 وي يادآورشد: خوزستان در گروه الف مسابقات كه شامل تيم‌هاي اول تا چهاردهم از لحاظ كسب مقام در مسابقات سال گذشته است، به رقابت با حريفان خود مي‌پردازد و تيم‌هاي چهاردهم به بعد نيز در گروه ب قرار مي‌گيرند. رقباي تيم خوزستان در اين مسابقات تبريز، تهران، زنجان و اصفهان هستند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.