استفاده رژیم صهیونیستی از موشکهاي حاوي گازهاي سمي در حمله به غزه

یک مقام امنیتی غزه اعلام کرد ، رژیم صهیونیستی در حمله های اخیر به غزه از موشک های حاوی گازهای سمی و خطرناک استفاده کرده که تاکنون 16 کشته و دهها مجروح بر جا گذاشته است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم ، سرهنگ سعید سعودی معاون امنیت داخلی غزه گفت: رژیم صهیونیستی در حمله های خود به غزه از سلاح نامتعارف بین المللی استفاده کرده که آثار مخرب زیادی بر سلامت مردم دارد.

معاون امنیت داخلی غزه بر آمادگی نیروهایش برای رویارویی با هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

از اواسط هفته گذشته رژیم اشغالگر قدس تجاوزات خود به شهر غزه را شدت بخشید به طوری که حملات اخیر، 16 شهید و63 مجروح به جا گذاشت .

دکتر اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت دولت فلسطین در غزه اعلام کرد:شش روز از تجاوزات پی درپی رژیم صهیونیستی به نوار غزه که شهروندان بی دفاع را هدف قرار داده است، می گذرد و مناطق مسکونی وخیابان های شلوغ همچنان هدف حملات نظامی رژیم صهیونیستی است.

دکتر القدره تاکید کرد: بر اثر تشدید حملات پی در پی رژیم صهیونیستی ، بیمارستان های غزه با کمبود مواد دارویی و بهداشتی مواجهند.

القدره افزود : اقدام رژیم صهیونیستی در به کارگیری سلاح نا متعارف بین المللی در حمله به شهروندان بی دفاع غزه اعم از کودکان ، زنان، افراد مسن و جوانان تهدیدی برای زندگی در نوار غزه و دلیلی واضح برای نژاد پرستی و وحشی گری رژیم اشغالگر قدس است.

وی از جامعه بین المللی ونهادهای حقوق بشر خواست مانع تجاوزات رژیم صهیونیستی و نقض آشکار حقوق بشر شوند و دارو و ملزومات پزشکی مورد نیاز برای بیمارستان های غزه را فراهم کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار