رمضان پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دانشگاه پولي فقط مديراني چون خاوري را پروش مي‌دهد

معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه علم و صنعت گفت: اگر مسئولان آموزش عالي مي خواهند با اين کار کسري بودجه خود را تأمين کنند، بدانند که اين ناشي از بي تقوايي آنها در عرصه مديريت است.

ميلاد رمضان پور معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار  دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به نامه اعتراض دانشجويان به فرهاد رهبر در مورد جذب دانشجوي پولي، گفت: جذب دانشجويان پولي در دانشگاه ها ضعف ساختار مديريتي کشور است.

وي با بيان اينکه جذب دانشجوي پولي در دانشگاه تهران با مخالفت از سوي دانشجويان و تجمع آنان و صدور بيانيه ها مواجه شد، گفت: متاسفانه اين امر فقط مختص دانشگاه تهران نيست؛ دانشگاه شريف در پرديس کيش هم مدرک دانشگاه سراسري را در قبال دانشجوي پولي، ارائه مي دهد.

رمضان پور گفت: جاي تأسف است که يک عده افراد مرفه که موقعيت اجتماعي خوبي دارند، و حتي بعضي از آنان توانايي کسب مهارت يک رشته معمولي را هم در اجتماع ندارند، از اين طريق وارد دانشگاه هاي معتبر شده و مدرک مي گيرند و از همين طريق هم مي توانند پست هاي کليدي را در کشور تصاحب کنند.

وي با بيان اينکه در نسل اول انقلاب، دانشجويان هم تعهد داشتند هم تخصص، تصريح کرد: امروز سوء مديريت ها باعث شده تا افرادي مانند خاوري چنين خسارتي را به ملت وارد کرده و بسيار راحت خاوري فرار کند.

معاونت سياسي بسيج علم و صنعت گفت: افراد مرفه با گرفتن مدرک از اين دانشگاه ها با همان روابط و نفوذ درسطح بالاي مديريت کشور وارد مي شوند و مجموعه تحت امر آنها، نه از تخصص بهره مي برند و نه تعهد.

وي خاطرنشان کرد: اگر مسئولان آموزش عالي مي خواهند با اين کار کسري بودجه خود را تأمين کنند، و وضعيت جامعه و آينده آن برايشان مهم نيست، بدانند که اين ناشي از بي تقوايي آنها در عرصه مديريت است.

رمضان پور در پايان گفت: از مسئولان مي خواهيم که از موضوع جذب دانشجوي پولي در دانشگاه ها جلوگيري کنند و نسبت به اين امر سريعتر اقدام نمايند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار