كشاورزي مهر طرح عظيم دولت دهم

ايجاد ظرفيت در كشاورزي مهر يكي از طرح هاي عظيم دولت دهم در توسعه بخش تعاون مي باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران لطفي نژاد مديركل اداره تعاون، كار و رفاه
اجتماعي استان تهران در همايش دستاوردها و توانمندي هاي بخش تعاون استان تهران برگزار شد گفت: با شناسايي و حل معضلات بخش تعاون مي توان از ظرفيت هاي اين بخش استفاده كنيم.
وي ادامه داد:‌ با وجود انگيزه براي حضور مردم در تعاوني ها زمينه توسعه اين بخش را فراهم كنيم و از سرمايه هاي كوچك جامعه در اقتصاد كشور استفاده كنيم.
لطفي نژاد تصريح كرد: توسعه پايدار در جامعه با گسترش فرهنگ تعاون محقق شود و بايد در كشور بخش تعاون پررنگ تر از گذشته در بخش هاي اقتصادي وارد شود.
وي ادامه داد:‌ با توجه به سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني تمام برنامه ريزي ها بايد به سمت توليد ملي معطوف شود و با ايجاد سياست هاي درست در زمينه افزايش توليد ملي و ارتقاي كيفيت محصولات زمينه صادرات را فراهم كنيم.
لطفي نژاد افزود: بايد فرهنگ استفاده از كالاي ايراني را در كشور رونق دهيم و هنگامي كه كالاي مشابه در داخل وجود دارد به استفاده از كالاي ايراني مبادرت ورزيم.
وي ادامه داد: با توجه به اينكه تعاون يكي از اركان اصلي اقتصاد كشور است فرهنگ تعاون در مردم نهاده نشده است و بسياري از مردم از حضور در تعاوني ها استقبال نمي كنند و همچنين تعاونگران نيز براي ادامه كار نااميد هستند كه ما مي توانيم با ايجاد يك برنامه ريزي مناسب در حل مشكلاتشان اين معضل را برطرف كنيم.
وي خاطرنشان كرد: طرح بزرگ كشاورزي مهر يكي از طرح هاي عظيم دولت دهم است كه بايد تمام برنامه ها به سمت اجراي هر چه بهتر اين طرح سوق يابد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار