مجتبی شبان:

گیتی پسندیها 50 درصد مطالباتم را نمی پردازند

مجتبی شبان دریافت کننده قدرتی تیم والیبال گیتی پسند اصفهان در جلسه کمیته انضباطی یکی از افراد حاضر محسوب می شود.

مجتبی شبان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: با وجود آنکه حدود پنج ماه از برگزاری رقابتی ها لیگ برتر می گذرد اما ما هنوز با باشگاه گیتی پسند اصفهان تسویه حساب نکرده ایم.

وی گفت: از میان ترکیب تیم والیبال گیتی پسند حاضر در مسابقات لیگ برتر سال گذشته فقط "خوآن سی چلو" به عنوان سرمربی و برخی نیروهای بومی کادر فنی مثل ماساژور و تدارکات با باشگاه گیتی پسند تسویه حساب کرده اند.

وی تصریح کرد: طی جلسه و تماس هایی که با علی طاهری مدیر عامل باشگاه داشتیم وی به ما گفت که اگر در تاریخ 30 خرداد ماه چک تسویه حساب به شما داده نشد ازما به سازمان لیگ شکایت کنید که متاسفانه این اتفاق نیافتاد ومن به همراه مهدی بازار گرد با حضور در فدراسیون از باشگاه برای دریافت مطالبات خود شکایت کردیم.

دریافت کننده تیم والیبال گیتی پسند اصفهان در ادامه گفت: روزی که به فدراسیون رفتم برخی خبرنگاران حاضر در محل فدراسیون، ازشکایت من و علل آن مطلع شده و خبر آن را در پایگاه های اطلاع رسانی خود درج کردند وقتی برای بازگوکردن مشکلات خود در دفتر داور زنی رئیس فدراسیون حضور داشتم، علی طاهری با من تماس گرفت و اعلام کرد که شما بروید و پول خود را از خبرنگاران دریافت کنید.

شبان تصریح کرد: خوشبختانه داورزنی که در جریان مسائل بود هم از صحبت های طاهری و چگونگی بیان کلمات مطلع شد، به هیچ عنوان رفتار این مدیر عامل با ورزشکاران حرفه ای نیست.

وی یادآور شد: طبق برنامه قرار است دوشنبه پنجم تیرماه در جلسه کمیته انضباطی به شکایت من رسیدگی شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار