اصفهان/

نصب اولین ستون های سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی اصفهان

معاون عمرانی شهرداری اصفهان اعلام کرد: نصب اولین ستون های سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی شهر اصفهان به مناسبت اعیاد شعبانیه انجام شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان علیرضا قاری قرآن با اعلام این خبر گفت: با توجه به ویژگی خاص سازه ای ستون های سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی اصفهان با ارتفاع ۵۰ متر از نوع قطعات فلزی ساخته و نصب شده است.

وی با ابراز خرسندی از این که این مهم از سوی کارخانه های اسکلت سازی فولادی اصفهان به صورت بومی انجام شده است اذعان داشت: با توجه به پیچیدگی اجرای این طرح کارشناسان فنی و بومی اصفهان، ساخت و نصب اولین ستون های سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی شهر را انجام داده اند.

معاون عمرانی شهرداری اصفهان با اشاره به این که اولین ستون (قاب) سالن اصلی این مرکز متشکل از شش ستون مستقیم و دو ستون منحنی می باشد اظهار داشت: اولین ستون های سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی شهر اصفهان به مناسبت اعیاد شعبانیه با موفقیت انجام شد.

وی ادامه داد: عملیات بتن ریزی تمام مرکز همایش های بین المللی اعم از سالن اصلی و سالن های جنبی تا پایان تیرماه سال جاری انجام می شود.

قاری قرآن با بیان این مطلب که احداث سالن هاي اجلاس، هتل ها و مجموعه هاي تجاري به طور همزمان مديريت مي شود، خاطر نشان کرد: احداث هتل ۵ ستاره و مرکز خدماتی و تجاری در کنار سالن اصلی این مجموعه در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار در حال انجام است.

وي با بيان اين كه عملیات ساختمانی پاركينگ هاي اين طرح تکمیل شده است تصریح کرد: نصب تجهیزات و تاسیسات پاركينگ هاي مرکز همایش های بین المللی در حال انجام است./س

برچسب ها: اصفهان ، سالن ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.