سردار فضلي خبر داد؛

حضور بيش از 100هزار دانشجو در اردوهاي جهادي

جانشين سازمان بسيج مستضعفين در مراسم اردوهاي جهادي دانشجويي در دانشگاه علامه طباطبايي گفت: اردوهاي جهادي دانشجوي بسيجي و غير بسيجي ندارد و بيش از صد هزار دانشجو افتخار حضور در اين اردوها را داشته اند.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار علي فضلي، صبح امروز(سه‌شنبه) در مراسم افتتاحيه اردوهاي جهاد دانشجويي در جمع دانشجويان اظهار داشت: امروز سالگرد شهادت شهيد دستواره سردار بزرگ سپاه اسلام و اين روزها سالروز عمليات كربلاي 1 و آزاد سازي مهران است كه دشمن بعثي ناكام شد و در چنين روز بزرگي شما عزيزان فرصت حضور در جهاد دانشجويي و سازندگي را پيدا كرده ايد.

وي تصريح كرد: اردوهاي جهادي، دانشجوي بسيجي و غير بسيجي ندارد و تا كنون بيش از 100 هزار دانشجو افتخار حضور در اين اردوها را داشته اند بنابراين ما محتاج سازندگي هستيم مثل جبهه ها كه دانشگاه توفيق الي الله و انسان ساز بودند.

سردار فضلي با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در 6 آذر ماه 90 مصادف با اول محرم در حضور 18 قشر بسيجي از برادران و خواهران تصريح كرد: نايب امام زمان در آن مراسم گفتند كه تناسب ميان هويت و حقيقت بسيج با هويت محرم و عاشورا وجود دارد و بسيج افتخار دارد كه پيرو مكتب عاشورا است.

جانشين سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: عاشورا اوج فداكاري و ايثار در راه خداوند و تحقق اهداف الهي است اما نياز به بصيرت الهي، اخلاص، موقع شناسي و پاشيدن بذر داريم كه از خصوصيات اصلي و الهي عاشورا بوده و رو به افزايش و گسترش است و بعد از اين هم همينطور خواهد بود.

سردار فضلي اظهار داشت: مقام معظم رهبري فرمودند "همانطور كه امام حسين(ع) همه داشته هاي خود را به ميدان آورد بسيج هم به دنبال همين كارها و همين هدف ها است.

وي با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: مقام عظماي ولايت فرمودند "بسيج سياسي است اما سياست زده نيست؛ بسيج اهل جذب است اما اهل تسامح در اصول نيست؛ بسيج طرفدار علم و متخلق به اخلاق اسلامي است اما ريا كار نيست و بسيج دنيا را آباد مي كند اما خود اهل دنيا نيست.
/ش3
برچسب ها: بسیچی ، دانشجویی ، جهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار