رييس كميسيون امنيت ملي:

هرگونه تعرض نظامي به خليج فارس را با اقتدار پاسخ مي‌دهيم

رييس كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: آمريكا و برخي از كشورها، نقض‌كننده امنيت خليج فارس هستند، جمهوري اسلامي ايران اين قدرت را دارد كه با همه عواملي كه مخل امنيت خليج فارس هستند برخورد كند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، علاءالدين بروجردي رييس كميسيون امنيت ملي مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به عدم صدور ويزاي عمره براي زائران ايراني گفت: در گفت‌وگوي تلفني كه شب گذشته با رييس سازمان حج و زيارت داشتم، وضعيت صدور رواديد براي زوار خانه خدا مطرح شد و ايشان از دريافت ويزاي زائران براساس سهميه ايران از وزارت حج و زيارت عربستان خبر داد.

وي در ادامه افزود: آمريكا و برخي از كشورها، نقض‌كننده امنيت خليج فارس هستند، جمهوري اسلامي ايران اين قدرت را دارد كه با همه عواملي كه مخل امنيت خليج فارس هستند برخورد كند.

 بروجردي همچنين تصريح كرد: به نظر نمي رسد در مقطع فعلي اتفاقي بيفتد كه منجر به تنش در تنگه هرمز و خليج فارس شود، ولي با اين وجود هرگونه تعرض نظامي و دخالتي را با اقتدار پاسخ خواهيم داد.

نماينده مردم بروجرد در ادامه با اشاره به رزمايش سپاه پاسداران در خليج فارس خاطرنشان كرد: در اين رزمايش، پهپادهاي با قدرت حمل بمب و پرتاب بمب آزمايش شده است. با اين كار جمهوري اسلامي ايران عملا وارد عرصه جديدي از اقتدار نظامي در خاورميانه شده است، اما اين موضوع به هيچ وجه به مفهوم تهديد امنيت براي منطقه نيست، بلكه به معناي در اختيار داشتن توانمندي‌ها و فناوري‌هاي روز دنياست.

وي خطاب به كشورهاي تحريك‌كننده غربي هشدار داد: اگر دنبال حمله نظامي به ايران هستيد، بايد اين پيام را دريافت كرده و مرتكب اشتباهي نشويد.

/س2

برچسب ها: خلیج ، فارس ، اقتدار ، بروجردی ، ویزا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار