قم/

سالن همایش‌های سپاه قم افتتاح شد

سالن همایش‌های سپاه بن ابی‌طالب(ع) در آستانه میلاد با سعادت حضرت ولی‌عصر (عج) با حضور فرماندهان و مدیران سپاه و بسیج در قم افتتاح شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سالن همایش‌های شهید محمود اخلاقی در مساحتی به متراژ 394 متر با ظرفیت 220 نفر و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 700 میلیون ریال در ستاد سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) به همت معاونت مهندسی طی مدت 18 ماه احداث شده است.

فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) در مراسم افتتاحیه این سالن با بیان اینکه سپاه استان قم برای برگزاری همایش‌ها، جلسات و برنامه‌های فرهنگی خود، نیازمند سالن در ستاد و در داخل شهر است، اظهار کرد: با احداث این سالن مشکل برگزاری همایش‌ها و جلسات داخلی برطرف شده، اما سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) به دلیل اجرای برنامه‌های بسیج و ارتباط با آحاد مردم نیازمند یک سالن بزرگ در داخل شهر مقدس قم است.

مهدی مهدوی‌نژاد اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک کلنگ احداث سالن هزار نفری در قم به زمین زده شود.

وی افزود: در راستای عمق بخشی داخلی و بصیرت افزایی داشتن فضایی مناسب برای گردهمایی پاسداران و بسیجیان لازم و ضروری است.

مهدوی‌نژاد با اشاره به خاطراتی از شهید محمود اخلاقی گفت: شهدایی همچون محمود اخلاقی که سبقه فعالیت فرهنگی داشته‌اند، در زمانی که احساس کردند حضورشان در جبهه موثرتر است، تدریس در مدارس و فعالیت فرهنگی در داخل شهر را رها کرده و عازم جبهه‌های حق علیه باطل شده و جانشان را تقدیم اسلام، انقلاب و میهن کردند.

وی افزود: اراده و عزم والای شهدا، عامل پیروزی ایران اسلامی در برابر رژیم بعثی متجاوز شد و ما باید با حفظ نام و یاد شهدا، اراده و روحیه جهاد را در خود استوار نگه داریم./ج1

برچسب ها: قم ، همایش ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.