بوشهر/

46 هزار اردوی هجرت 3 در استان بوشهر برگزار می‌شود

مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: طرح هجرت سه با برگزاری 46 هزار اردو با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، مرمت و بازسازی مدارس و ... در استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، ناصر دولاح ظهر امروز در آیین افتتاحیه طرح هجرت 3 شهرستان تنگستان که در محل سالن کانون حدیث شهر اهرم برگزار شد با بیان اینکه طرح هجرت 3 در کشور نهادینه شده است، اظهار داشت: طرح هجرت سه با اهداف غنی‌سازی اوقات فراقت با استفاده از نیرو و نشاط جوانان در سازندگی کشور، محرومیت زدایی و سازندگی با اولویت در روستاها و نقاط محروم، مهارت آموزی و کمک به شناسایی و ایجاد زمینه‌های اشتغال برای جوانان اجرا می‌شود.

وی افزود: جوانان بسیجی همچون جوانان نسل اول انقلاب با شور و نشاط برای خدمت و سازندگی به میدان می‌آیند و برای پیشرفت و محرومیت زدایی کشور تلاش می‌کنند.

دولاح یادآور شد: در سال گذشته بالغ بر یک میلیون و 306 هزار نفر روز با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌های در طرح هجرت 3 حضور یافتند که در مدت دو ماه بیش از 10 میلیارد ریال سودآوری داشته است.

وی همچنین اعلام کرد: امسال نیز طرح هجرت سه با برگزاری 46 هزار اردو با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال از محل اعتبارات بسیج سازندگی سپاه استان برای اجرای برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، مرمت و بازسازی مدارس و ... هزینه می‌شود.

فرماندار تنگستان نیز در این آیین به آثار فرهنگی طرح هجرت 3 اشاره و اظهار داشت: مهم‌ترین پیامد این طرح اثرات فرهنگی آن است که باید با بهره گیری از توان فرهنگی نیروهای جوان و با حمایت دستگاه‌های شهرستان به گسترش فرهنگ کار و تلاش کمک کنیم.

عبدالرسول زارع افزود: طرح هجرت 3 فرصتی کم نظیر برای انتقال باورهای فرهنگی و تقویت آن در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان نظام است که به دنبال انحراف جوانان کشور برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی هستند است.

وی اعلام کرد: در ایام تابستان 775 نفر از جوانان بسیجی شهرستان تنگستان در قالب اردوهای هجرت 3 و اردوهای جهادی در مدارس و مناطق محروم شهرستان فعالیت خواهند کرد./ج1

برچسب ها: بوشهر ، هجرت ، فراغت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.