فارس/

معرفي برگزيدگان جايزه ادبي شيراز

برگزیدگان جایزه ادبی شیراز معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در مراسم جایزه ادبی شیراز گفت: از دو هزار و 290 اثر داوری شده در جایزه ادبی شیراز 290 اثر به مرحله دوم راه یافتند که بیشترین آثار از استان های فارس، تهران، قم و چهار محال و بختیاری بودند.
محمود عالیشوندی گفت: این جشنواره در بخش های شعر کلاسیک، شعر نو، شعر کودک و نوجوان و فارس پژوهی برگزار شد که از میان آن ها بیشترین آثار رسیده در بخش شعر کلاسیک بود.
وی افزود: در بخش شعر کلاسیک اصغر عظیمی مهر، برگزیده شد و محمدحسین ملکیان، رضا شیبانی اصل و ندا هدایتی به طور مشترک به عنوان نفر دوم و حسن روشان و صالح دروند به عنوان نفرات سوم این بخش انتخاب شدند.
در بخش شعر نو الهام حاج هاشمی نفر اول شد و فریاد ناصری و شراره کامرانی دوم و همچنین آرش شفاعی و علی سلیمانی به عنوان شعرای سوم به طور مشترک انتخاب شدند.
نفر نخست شعر کودک و نوجوان،حسین تولایی بود و مریم زندی و مریم زرنشان به عنوان نفرات دوم و سوم برگزیده شدند.
نقد ادبی این جشنواره نفر نخست نداشت و اسماعیل صادقی به عنوان نفر دوم و فرشاد سادات شریفی، فاطمه طوبایی و فرزانه رحمانی به طور مشترک به عنوان نفرات سوم انتخاب شدند.
در بخش پژوهش، اکرم رضوی زاده نفر نخست این بخش شناخته شد و محمود آقاخانی بیژنی و حسن بهرامی در رتبه دوم قرار گرفتند.
نفر سوم این بخش عبدالرضا کوهمال جهرمی بود.
در بخش فارس پژوهی، جمشید صداقت کیش به عنوان نفر اول، حبیب رحیمی، سهیلا هاشمی و راضیه احمدی سعدی به طور مشترک به عنوان نفرات دوم و همچنین ابوالقاسم فقیری و غلامرضا کافی به طور مشترک نفر سوم شدند./س
برچسب ها: برگزیده ، ادب ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.