قم/

عرضه رایگان نرم افزار قرآن پژوهی «الانوار»

نرم افزار قرآن پژوهي "الانوار" در آستانه حلول ماه مبارك رمضان در تارنماي فرهنگي اطلاع رساني تبيان به طور رايگان عرضه مي شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، الانوار يک نرم افزار کاملا رايگان و متن باز قرآن پژوهي به سه زبان فارسي ،عربي و انگليسي و در تمامي سيستم عامل هاي معروف دنيا قابل اجراست و کار با آن ساده است.

در اين نرم افزار امکانات و قابلیت های زيادي وجود دارد که تلاوت کنندگان قرآن را در امر پژوهش و تحقيق و تعمق در قرآن ياري مي دهد.

از ديگرويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به متن قرآن كريم، امکان افزودن ترجمه هاي مختلف قرآن به نرم افزار (در حال حاضر حدود ۱۱ ترجمه فارسي و مجموعا بيش از ۱۰۰ فايل ترجمه قرآن به زبان هاي مختلف دنيا درنرم افزار قابل دسترسي است)، افزودن تفسير قرآن (در حال حاضر دو تفسير گرانقدر الميزان و نمونه قابل دسترسي است)،‌ امکان دانلود و نصب ترجمه ها و تفاسير مستقيما از طريق نرم افزار و مقايسه بين ترجمه ها اشاره کرد.

تنظيم تکرار قرائت آيات، قرائت آيات در محدوده يک سوره يا يک حزب يا يک جزء، جستجوي پيشرفته، جستجوي ريشه اي کلمات قرآن، نمايش سوره ها در تب هاي مختلف، ذخيره سازي بافرمت هاي HTML و PDF و ODF،‌ تغيير قلم و رنگ و اندازه متن و ترجمه قرآن و همچنين فونت و استايل و تم نرم افزار بصورت مجزا و نیز مرتب سازي ليست سوره هاي قرآن براساس محصف و نزول از دیگر قابلیت های نرم افزار " الانوار" به شمار می رود./س

برچسب ها: قم ، نرم افزار ، قرآنی ، رایگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعیده
۱۸:۳۲ ۱۶ دی ۱۳۹۲
حالا چه جوری باید دریافت کنیم؟!