بورس‌ مانتو در تهران

بهترین اماکن خرید انواع مانتو در تهران را شناسایی کنید.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران خرید و انتخاب مانتو در شهری مثل تهران که هر گوشه آن پر است از مراکز خرید و فروشگاه‌های زیاد کار چندان سختی نیست‌ اما همین موضوع بیشتر اوقات باعث سردرگمی افراد برای انتخاب‌های‌شان می‌شود.

مرکز
اگر فاصله‌تان تا خیابان فاطمی یا میدان هفت‌تیر کم است، بهترین انتخاب برای شما این دو "بورس" مهم در مرکز شهر است. مهم‌ترین ویژگی انتخاب این دو بورس تنوع در نوع طراحی، رنگبندی و قیمت آنهاست. از مانتو‌های رسمی و اداری تا انواع مدل‌های مجلسی در این فروشگاه‌ها قابل دسترس است.تقریبا تمام مانتوهای این فروشگاه "تولید" داخلی هستند.

جنوب
مناسب‌ترین انتخاب در این منطقه مرکز خرید رضا در 15 خرداد یا همان بازار و نازی آباد است. حتی اگر مسیرتان از این محل دور باشد دسترسی به آن با خط یک "مترو" بسیار آسان است. قیمت‌های مناسب بیشتر فروشگاه‌ها، این امکان را به مشتری‌ها می‌دهد تا با کمترین هزینه خریدشان را انجام بدهند. در این مرکز خرید تعداد انواع مانتوهای مجلسی و اسپورت بیشتر از نمونه‌های رسمی و کارمندی است.

شمال
مرکز خرید قائم و فروشگاه‌های نزدیک به آن مناسب‌ترین مکان با توجه به منطقه است. در این مرکز خرید می‌توانید برای بودجه‌ها و سلیقه‌های مختلف مانتو خریداری کنید. بهتر اگر قصد انتخاب مانتوهای اسپورت یا مجلسی را دارید به این مکان بیایید چرا که مانتوهای رسمی و اداری جایی در این فروشگاه‌ها ندارد. مهم‌ترین نکته انتخاب مانتو در "مرکز" خرید قائم تنوع رنگ و کیفیت مانتوها است موضوعی که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت.

برچسب ها: مانتو ، بورس ، خرید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۴:۱۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
لطفا از بورس چادر مراکز تهیه چادر مشکی با قیمت مناسب اطلاعات بدهید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۱
من مانتو را دوسال است از فروشگاه ديبا در پاسداران مخصوصا موقع حراجي ها مي خرم
آخرین اخبار