راز حذف فخرآور از لیست مشاوران رامنی چیست؟/فخرآور مشاور سیاسی میت رامنی است؟! + اسناد

چندی پیش لیست اسامی مشاوران سیاسی میت رامنی کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات سال 2012 ریاست جمهوری امریکا برای منطقه خاورمیانه و شمال افریقا بر روی سایت کمپین "رامنی" قرار گرفت.این تیم که به ‌طور مستقیم‌ با "ولید فارس" مشاور ارشد "میت رامنی" در امور خاور میانه کار می‌کنند، وظیفه دارند به تدوین سیاست‌های رییس جمهوری احتمالی آینده آمریکا در قبال کشورهای منطقه خاورمیانه بپردازند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ در ليست حال حاضر مشاوران ميت رامني نام ماندانا زند کرمی به چشم می خورد و اين در حالي است كه امير فخرآور در ليستي كه چندي پيش روي وبسايت ميت رامني قرار گرفته بود به عنوان مشاور نامزد جمهوري خواه رياست جمهوري آمريكا معرفي شده بود.



اما اينكه اين ماجراي حذف و جايگزيني نام فخرآور در ليست مشاوران رامني از كجا شروع شده است قدري جاي تامل دارد.

دكتر وليد فارس كيست؟

دکتر ولید فارس، رییس مشاوران میت رامنی در امور خاورمیانه و شمال آفریقا، و از نزدیکان فخرآور از مدافعان طرح تغییر حکومت در ایران است. فخرآور از مخالفان جدی "محسن سازگارا" است که تلاش‌ها و لابی‌های وی منجر به حذف نامبرده از ارگان وابسته به پنتاگون يعني تلويزيون صدای آمریکا شد.

اختلاف فخرآور با اپوزيسيون عامل حذف او از ليست مشاوران رامني؟

شايد اختلاف فخرآور با اپوزيسيون خارج نشين در حذف نام وی از لیست جدید کمپین رامنی بی تاثیر نباشد چرا كه فخرآور در 26 جولای با حضور در برنامه شهرام همایون در تلویزیون ماهواره‌ای کانال يك، بار دیگر با اعلام سمت مشاور سیاسی رامنی اینگونه اظهار نظر می‌کند :" روز 15 تیرماه خبر قرار گرفتن نام من در تیم مشاوران "رامنی" و قرار گرفتن نامم در وب سایت مشاوران رامنی منتشر شد. بعد از انتشار این خبر مخالفت‌هایی با این انتخاب توسط یک عده محدودی صورت گرفت، آنها وکیل گرفتند و به کمپین "رامنی" نامه زدند که "فخرآور" شهروند آمریکا نیست و نمی‌تواند این سمت را داشته باشد. در بررسی‌هایی که سایر وکلا انجام دادند به این نتیجه رسیدند که شهروند آمریکا بودن برای کسب این پست لازم نیست. تا این لحظه این گروه مخالف 5 حمله بزرگ به من و کارهایی که توسط گروه ما انجام شده را ترتیب داده است".
فخر آور همچنین در صفحه فیس بوک نگین شیرآقایی خبرنگار بی بی سی فارسي با منع
انتشار خبر انتصابش به عنوان مشاور ميت رامني از او خواسته بود به دلیل حسودی اپوزیسیون و وطن فروشان بهتر است از پرداختن به این خبر بپرهیزد!


خروج نام فخرآور از ليست مشاوران و جايگزيني ماندانا زند كرمي

پس از اين اتفاقات بود كه نام خفرآور از ليست مشاوران رامني خارج و ماندانا زند كرمي جايگزين وي شد.


زند كرمي كيست؟

ماندانا زند کرمی همسر سابق سیامک پورزند و مادر بنفشه پورزند است که به همراه حلقه افراد ضد انقلابی چون اکبر عطری، کیانوش سنجری، احمد باطبی، فریبا داوودی مهاجر، علی افشاری و کوروش صحتی در بین اپوزیسیون به نوچه‌های سازگارا معروف هستند.

پيگيري‌هاي راديو كوچه جواب نداد

در همین زمینه رادیو ضد انقلابی کوچه نیز نوشت‌: روز چهارشنبه یازدهم جولای نام امیر عباس فخر آور بر روی سایت طرف داران آقای رامنی قرار داشت که فردای آن روز دوازدهم جولای از این سایت برداشته شده است. خبرنگار کوچه در صدد تهیه خبر در این زمینه بود که تاکنون پاسخی از این سایت دریافت نکرده است. رایزنی برای تماس با آقای فخر آور برای توضیح در مورد این تغییر نیز تاکنون به نتیجه نرسیده است.

فخرآور كيست و با چه سرويس‌هايي همكاري مي‌كند؟

امیرعباس فخرآور در حال حاضر در دانشگاه امنیت ملی و سیاست خارجی واشینگتن به‌ عنوان پژوهشگر و استاد مهمان حضور دارد، او خودش را در برنامه صدای امریکا خطاب به مجری، اینگونه معرفی می‌کند :" من در امریکا محافظه کارم و در ایران لیبرال! من فرصت طلبی را مثل شما مرده خوری نمی‌دانم!

از ويژگي‌هاي بارز فخرآور اينكه اين عامل دست چندم اپوزيسيون سابقه همکاری با سرویس
اطلاعاتی آمریکا "سیا" و "وزارت امور خارجه آمریکا" را در پرونده کاری خود دارد. وی همچنین در راستای پروژه های براندازانه ای که از سوی اپوزیسیون، علیه نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی شده است سفرهای متعددی به" اسرائیل" و سایر کشورهای اروپایی داشته است و دارای ارتباطات تعریف شده با "موساد" است. فخرآور چندی پیش وقیحانه از دیدار و صرف شام با سران رژیم اشغالگر قدس و عوامل اصلی کشتار مردم مظلوم غزه و لبنان با افتخار یاد کرده و گفته بود "من یک صهیونیستم"

گمانه زني‌ها در خصوص حذف نام فخرآور از ليست مشاوران
چندي پيش خبري در خصوص نفوذ بي حد و حصر رژيم صهيونيستي در ميان
سياستمداران آمريکايي منتشر شد كه نگراني مقامات ارشد‌ آمريکايي را در خصوص جاسوسي رژيم صهونيستي از آنها برانگيخت.بطوریکه همزمان با سفر میت رامنی به سرزمين‌هاي اشغالي خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد دولت آمریکا
نگران فعالیت‌های جاسوسی اسراییل در میان مقامات خود است. برخی از تحلیل
گران حذف نام فخرآور از لیست مشاورانسیاسی میت رامنی را درادامه همکاری مخفیانه ودور از چشم برخي از عناصر فرصت طلب و نزديك به مقامات آمريكايي مي‌دانند كه شائبه جاسوسي آنها به نفع رژيم صهيونيستي مي‌رود و بنا بر اخبار منتشر شده در ميان اپوزيسيون گفته مي‌شود ميت رامني به پیشنهاد مشاور ارشدش، دکتر"ولید فارس" نام فخر آور را از ليست مشاوران خود حذف كرده تا مبادا اطلاعات محرمانه كمپينش در سرويس جاسوسي موساد مورد ارزيابي و استفاده قرار بگيرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار